Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: Savy Horse Club membership?

Savy Horse Club membership?

Hallo,

Dit (www.parellisavvyclub.com)lijkt mij een leuke site om informatie te vinden over Parelli, en om dingen te leren en filmpjes enzo te kijken van andere mensen. Maar om video's enzo te kijken, moet je member worden. Alleen ik heb geen idee hoe, want je moet allemaal gegevens invullen als ik het goed begrijp, en ook gegevens over betaling en creditcard nummer ofzo. Maar moet je er dan voor betalen ofzo? En wat zijn de kosten daar van? Heeft iemand enig idee? Als je mij er iets meer over kunt vertellen hoor ik graag van je!

Gr Rowena

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Re:Savy Horse Club membership?

Hoi Rowena,

Je moet inderdaad lid worden om alles te kunnen bekijken. Je krijgt voor je membership 8 keer per jaar een dvd met informatie, 4 keer per jaar een magazine, toegang tot de website waar alles opstaat van de afgelopen jaren, je kunt officieel auditie doen om je levels te behalen en je krijgt korting op materiaal en lessen van parelli instructeurs.

De kosten zijn 24 dollar per maand wat neerkomt op tussen de 16 en 19 euro per maand.

Je kunt lid worden via de site als je in het bezit bent van een credit card. Als je dat niet bent kun je een mail sturen aan uk@parelli.com en dan kun je voor een jaar je lidmaatschap overmaken met een gewone bankrekening.

Als je meer hulp nodig hebt met lid worden kun je me een pb sturen!

Groetjes,
    Anna
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Bladwijzers

Forum Rechten