Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 20

Topic: Onze 1ste Savvie-Ruiters Indoor Playday

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    58

Onze 1ste Savvie-Ruiters Indoor Playday

Vandaag was het zover.

De hele week hebben we getimmerd en geschilderd om de deelnemers nieuwe obstakels aan te bieden. Mijn Trailer zat zo vol dat er helaad geen paardje meer bij kon. Bij Arnaud was de trailer half vol zodat Blitz ook nog meekon.

We waren ruim op tijd zodat we nog even koffie en ontbijt genomen hebben en dan zijn we de piste beginnen klaarzetten.

Ik hoop dat iedereen het heel leuk vond!!

een paar hoogtepunten : http://www.mijnalbum.nl/Album=JSMUIFGR

Morgen een verslag van de dag!
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    17

Re:Onze 1ste Savvie-Ruiters Indoor Playday

Wat gaaf!
    Ziet er uit als een geslaagde dag, super!

En ik heb ook wat inspiratie erbij voor onze volgende playday
    Always put the relationship first!

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

het was echt meer dan geslaagd!!!!

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    58

Hey Willeke, en na al dat harde werken, gaan wij achtereen een privé-playday onder ons houden hé!!! Kunnen wij ook eens spelen .

Forumlid bliz84's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2009
    Leeftijd
    41

Ik heb super genoten van de dag. Al ben ik nu wel kapot. Dat er nog vele van deze dagen mogen volgen

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Ik kijk er alvast naar uit!

Actief Forumlid WolvenLesley's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2007
    Leeftijd
    32

Het was fantastisch!
    We hebben beiden weer heel veel geleerd en inspiratie opgedaan. Ook nog een paar werkpunten ontdekt. Inge, we gaan zeker aan de slag met die stuurtip van jou! En Willeke, jouw werkpunten komen ook zeker aan bod!

Ik ben héél trots op mijn knappe paardje. Mijn big smile krijg je waarschijnlijk deze week niet meer weg, hahaha. Ik heb al een mooi verslagje geschreven in mijn geschreven dagboek zodat ik de dag nooit vergeet en dat ga ik straks ook doen in het dagboek op dit forum.

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    58

hihi, Die Chantal ... ongelooflijk enthousiast, gewoon niet te doen!!! Heel normaal dat jij moe bent, je hebt jezelf ook helemaal gegeven!!! Ik hoop dat je nu deze nacht wel kunt slapen ...

Lesley, jij hebt het ook fantastisch gedaan. Jij kan veel meer dan jezelf denkt!!! Je moet wat meer in jezelf geloven want je bent gewoon heel goed bezig met je paard!

Forumlid bliz84's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2009
    Leeftijd
    41

tja kan het ook niet helpen. gaat van zelf . maar het is ook zo leuk met ze allen bezig te zijn met de paarden. het is gewoon geweldig. .

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Ook hier een zéér enthousiaste 'playdayer' Maar eentje die nu zééééér moe is

Het ging wonder boven wonder echt lekker! Champ was echt de rust zelve. Volgens mij was ik zenuwachtiger als hem!
    Ik ben ook voor de eerste keer uit mijn comfortzone gestapt en achteraf voelde dat echt fijn!

Bij deze bedank ik alle savvie-ruiters bestuursleden en Nic en Nathalie voor hun grote inzet!
    Don't lose your grip on the dreams of the past
    You must fight just to keep them alive

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

lesley dat komt echt wel goed Je bent al heel goed bezig met Fanette!
    Het was ook héél leuk om champion eens irl te zien Leuk paardje!

De foto's op de cd zijn ook echt super leuk!!!

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    58

Hier even een verslagje van de dag ... daar was ik gisteren echt te moe voor.

Om 9 uur was het voltallig Savvie-Ruiters bestuur, en Nicky en Cindy aanwezig en hebben we eerst koffie gedronken. Nicky en Cindy hebben zich ontfermd over de bewegwijzering. Want het laatste stuk zijn allemaal kleine kronkelende baantjes en voor diegene die geen GPS hebben (zoals ik!) ...

We hebben een klein paddockje achteraan de parking gemaakt voor Blitz want de trailers moesten uitgeladen worden, en Blitz is geen obstakel!!! Het materiaal dat we deze week gemaakt hebben, was van zeer degelijke kwaliteit maar heel heel zwaar. Met alle mankracht hebben we de piste helemaal aangekleed: een waterval, een wip, 2 bruggen, 2 sprongen, een poortje, een carwash, slalom, ballen, zeilen, ... De piste was groot genoeg om er een echt speelfestein van te maken!

Tegen 10:15 kwamen de deelnemers aan. Het was net of ze allemaal hadden afgesproken, want op 5 minuten tijd stond de hele parking vol met Trailers. Alleen Nathalie ... waar bleef die ... die is normaal altijd veel te vroeg en ze neemt niet op ... lichte paniek..

Ondertussen waren alle aanwezige deelnemers al in de piste en konden de paarden alles gaan verkennen.

En dan 10:45u kwam Nathalie aan. VErontschuldigingen ... hihi ze was zo enthousiast haar speech voor volgend weekend 'Horse Expo Gent' aan het voorbereiden dat ze dat stemmetje in de auto 'Omkeren aub' al een paar minuten niet gehoord had en zo helemaal verkeerd aan het rijden was ...

Nathalie heeft dan met Lolita een paar obstakels aangedaan met uitleg aan de deelnemers. We hadden voor bakjes gezorgd met 'obstakels', 'games' en 'zones' zoals in het level 2 pakket. Je kon dan kaartjes trekken en dan aan de slag gaan met je paard.
    Dit was ook het opzet van het toernooitje, dat om 13.00u begonnen is. Nico was er ondertussen ook en samen met Nathalie hebben zij het toernooi geleid. Iedere deelnemer mocht kaartjes trekken en dan werd er één voor één een 'klein optredentje' gedaan. Heel ineteressant want zo kon je alle deelnemers eens individueel aan de slag zien. En het resultaat was verbluffend ... iedereen gewonnen!!! Iedereen een Medaille!!!

Ondertussen was er al warme lekkere soep en sandwiches te verkrijgen, heerlijk in die koude. Om 14:15 u is er een groep wandelaars vertrokken voor een mooie wandeling van ongeveer 1,5 tot 2 uur langs de Nete. Ondertussen konden de andere deelnemers freestyle de obstakels verkennen.

Arnaud en ik hadden de vm en tijdens het toernooi veel foto's getrokken en die hebben we in de namiddag op CD gebrand voor alle deelnemers. Dus tegen dat iedereen voldaan naar huis vetrok, konden we een leuke verrassing overhandigen: vers van de pers een CD met alle foto's van de Playday.

Iedereen is tevreden naar huis vertrokken en dan hebben wij nog even iets gedronken en zijn we beginnen opruimen. Dat ging eigenlijk heel vlot tot we Blitz nog op de Trailer moesten zetten. Tja, langs de ene kant allemaal obstakels opeen gestapeld en dan moest dat arme beestje nog langs de andere kant op de trailer. Maar ze was niet bang, ze was behoorlijk LB en had gewoon geen zin om in de trailer te gaan . Tja, en dat heeft dan langer geduurd dan de piste op te ruimen .. .

Een geslaagde, heerlijke dag met allemaal tevreden mensen!!

En vandaag een dagje rust!!!

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

De rust hebben jullie wel verdiend !!!

De playday was zeer geslaagd en ik vond alle hindernissen super-sterk-gemaakt (alleen de carwash zou nog wat stabieler mogen). Ik had ook helemaal niet door dat de hindernis in de hoek een waterval was , misschien volgende keer nog voor leuke hindernis-namen zorgen.
    Voormiddag was het misschien iets te druk in de piste voor de spooky-horses. Misschien toch een wandeling in twee groepen voorzien VM en NM, dan is het aantal deelnemers in de piste gehalveerd.
    De wandeling was ook zeer mooi en goed bewegwijzerd want zelfs mijn arabier vond de weg (alleen ).

Om vier uur was ik ook echt wel moe en wat een geluk gingen onze paardjes wel vlot op de trailer, Amir vond het afscheid van Quidan weer heel erg maar was toch relaxed bij het thuiskomen....

Dus een zeer geslaagd concept met een dikke pluim voor alle helpers...
    En nog eens een merci voor alle mooie foto's, zo'n foto-CD is helemaal mijn ding .
    "Dromen komen uit..."

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2006

Zo, wat een mooie obstakels. Knap geknutseld

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    58

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet

Voormiddag was het misschien iets te druk in de piste voor de spooky-horses. Misschien toch een wandeling in twee groepen voorzien VM en NM, dan is het aantal deelnemers in de piste gehalveerd.
    JA, dat hebben Ann en Jan dan ook zeer goed opgelost door om 12.00u al te vertrekken op wandeling met de 5 paarden. Zij hebben dan nog gefreestyled toen jullie gaan wandelen zijn. Hey, Savvie-Ruiters lossen dat allemaal op hé!!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten