Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Onze 1ste Savvie-Ruiters Indoor Playday

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2009

Re:Onze 1ste Savvie-Ruiters Indoor Playday

Ja, wij hadden 6 paarden bij waarvan er twee helemaal RB werden.

De piste was heel knap ingericht maar om het voor alle deelnemers veilig te houden vonden we het verstandiger om met vijf paarden al op wandeling te vertrekken.
    Op wandeling was iedereen terug lekker relax.

Misschien de volgende keer toch rekening houden met de mogelijkheid de groep op te splitsen.

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    58

Ja, daar moeten we zeker rekening mee houden volgende keer! In een indoor piste is dat zeer belangrijk. Als je outdoor bezig bent heb je veel meer plek en kan je wat paddocks maken zodat de bange paarden of paarden die van 1 stal komen in kudde kunnen blijven.

We waren nu een beetje gebonden aan de timing van de Parelli Instructeurs en wilden iedereen de kans geven met het toernooi mee te doen!

En misschien moet ik ook bij de inschrijving vragen of er hoogzwangere deelnemers bij zijn , hé Ann, dan kan jij je meer ontspannen. Wel knap van Lies dat ze die wandeling helemaal meegedaan heeft, conditie heeft ze toch nog met die hoogzwangere buik!!!

Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2009

Ja, Liesbet is een echte atleet!

Ze speelt met onze RBE Akime die soms een echt bommetje kan zijn!
    We willen zeker niet dat de op komst zijnde baby al vol blutsen en builen staat voor het zelf is komen piepen in de wereld!!

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Ohja Ik wil even vermelden dat ik Amir toch echt wel het einde vond toen hij zo clever als ie was zomaar even een zwaard tussen de verkleedspullen uitkoos terwijl ik hem even moest vasthouden zodat liesbet zijn poep kon opruimen!
    Hij stal zomaar even de show! GEWELDIG!

Ja die RB paarden, daar zouden we inderdaad iets op moeten voorzien. De piste was voor hun eigenlijk net wat te vol waardoor er te weinig ruimte was om hun even terug te kalmeren. De groep in 2 delen en 1 deel al op wandeling laten vertrekken is dan wel een goed idee.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2005

De dag was zeer geslaagd!
    Zoveel speelmateriaal dat we niet alles hebben kunnen doen. Chapeau voor de knutselaars met hun creatieve ideeën! En een mooie wandeling!

Voor Sultan en mij de eerste playday en de eerste wandeling met zoveel paarden.
    Sultan ging netjes de trailer op, en dit terwijl hij zo'n angsten uitstaat op de trailer en helemaal bezweet van de trailer stapt. Dus ik ben superfier op mijn paardje!!!!

Merci aan alle organisatoren en helpers!!!!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten