Zijn er meer mensen die alle dagen willen gaan kijken en in de buurt moeten overnachten? Misschien is het dan leuk om met een aantal dezelfde B&B o.i.d. te boeken.
Zijn er meer mensen die alle dagen willen gaan kijken en in de buurt moeten overnachten? Misschien is het dan leuk om met een aantal dezelfde B&B o.i.d. te boeken.
Quote Wieteke: Ik hoop met Dibble mee te kunnen doen als er volgend jaar in Nederland een clinic wordt gehouden
Hoi Wieteke, weet jij of er volgend jaar een clinic komt?? ( heb er nog niets van gelezen).
gr. AnneMarie
Moest even zoeken, maar had het hier gelezen: http://www.nhforum.nl/forum_smf/inde...9415#msg389415
In het berichtje van Irene staat:
""Oorspronkelijk Geplaatst door irene
Bedankt voor de info!
( Gave foto's als onderschrift en in je avatar!) Volg je de methode van Karen intensief of doe je meer Parelli? ( als ik vragen mag natuurlijk
gr. AnneMarie
Tuurlijk mag je dat vragen
Ben na een blessure van m'n pony het rijden sinds kort weer wat aan het oppakken, dus 'intensief' is in welke vorm dan ook nog niet bepaald op ons van toepassing... Wat KR doet spreekt me wel meer aan dan Finesse volgens Parelli, en ik hoop me er dan ook binnekort wat meer mee bezig te kunnen houden (ben op het moment nog vooral bezig om mijn eigen houding/zit te corrigeren en dat kan nog wel een langdurig proces gaan worden). Voorlopig is het dus vooral zoeken naar de sweet spot voor mijn lijf tussen alle 'crooked places'.
@ Wieteke, leuk. Je paard ziet er zo relaxed / streched uit op de foto's! Heerlijk.
Ik heb zelf veel baat bij Centred riding. Misschien heb je daar wat aan?
Doe jij mee volgend jaar??
gr. AnneMarie
Thanks, ben me daar sinds afgelopen week in aan het verdiepen en verwacht dat dat zeker zal helpen!Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
.
Als er volgend jaar inderdaad een clinic van KR komt, hoop ik zeker mee te kunnen doen met Dibble!
Ik zag in de mooie kalender van Maris dat deze cursus al bijna is. Gaan er nog mensen kijken? En zo ja welke dag? En Eveline welke dag doe jij mee? (ik weet helemaal niet of er nog plaats is voor toeschouwers, maar het lijkt me wel gaaf)
Ik doe alle dagen mee. Of er nog plek is om te kijken, kun je het beste even mailen (in het Engels of Duits)
Ik ga drie dagen kijken.
Heb mijn kaartje net vandaag gekregen, en op http://www.steckenpferd-reitwege.de/ onder "Karen Rohlf" staat dat je je nog kunt aanmelden als toeschouwer.
Ik heb nog nooit een cursus van haar gezien, dus ben erg benieuwd!
Ik ga zaterdag heen om te kijken. Heb nog plekje over in de auto dus als iemand een lift wil.... ik kom vanaf Grunnen
Hoi allemaal,
Ik en en vriendin willen de maandag 23 augustus gaan kijken bij Karen Rohlf.
We komen uit Utrecht en we gaan die ochtend vroeg weg. Dus als er iemand nog mee wilt rijden, er is nog plek!
note to self: change the mind, the body will follow.
Ohhh, sjips hé, goed dat je zegt 'maandag', ik had in mijn hoofd zitten dat de cursus van vrijdag t/m zondag was![]()
Ik dus ook, maar dat bleek niet zo te zijn.
Gelukkig weet je het nu al en sta je er niet straks een dag te vroeg.
note to self: change the mind, the body will follow.
Hihi, ik ben ook steeds in de war... Moest het ook elke keer weer voor de zekerheid opzoeken toen ik het hotel wilde boeken en voor treinkaartjes aan het kijken was![]()
Bladwijzers