Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 24 van de 24

Topic: Gezocht: Instructrice Natural horsemanship omg.Alkmaar !!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Gezocht: Instructrice Natural horsemanship omg.Alkmaar !

Als je nog geen L1 pakket hebt, zou ik eerder dat aanschaffen dan lessen nemen. Dat pakket heb je met een paar lessen alweer 'terugverdiend' en het voordeel is dat je dat tenminste regelmatig kunt teruglezen. Veel van de basisoefeningen kun je al uit het pakket halen, terwijl die anders misschien uren uitleg kosten.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

die man uit schagen is marcel sneek ook een apart figuur maar wel oke
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik ben dan weer iemand met goede ervaring met Lynn en Marjan! Ik heb vanaf januari tot aan twee weken terug elke 2 weken les van ze gehad. Zowel Bruut als ik hebben heel veel geleerd. Lynn en Marjan vullen elkaar goed aan...leggen veel uit, over hoe/wat/waarom en vooral ook over de reakties van Bruut op mij en vice versa.....laten veel zien...geven veel aanwijzingen...hebben veel geduld ..... Bruut is ook erg dol op ze en is veranderd van een 'afwezig' hittepetit paard in een soft en zeer leergierig en betrokken paardje, waar ik zo op kon stappen! Ik weet nog niet of ik na de zomer door ga met les...niet omdat ik niet tevreden ben..vnl. omdat mijn (toch al niet zo grote ) schatkist een beetje leeg is!!.....

Ik heb een paar lessen gehad van Marcel Sneek en ben niet erg enthousiast. Priveles vond ik erg prijzig (55 euro). Maar misschien ben ik wel verwend door een dierenarts en een hoefsmid waar een paard voor de portemonee gaat.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

nee hoor marcel is gewoon erg duur voor de kwaliteit die hij levert.... vind ik dan....
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Was die priveles 55 euro per uur? Of per 2 uur ofzo?

Eigenlijk voor zo'n 1.5 uur maar ik heb niet gekeken hoe laat hij er was. Ik dacht dat ik zelf wat aanwijzingen zou krijgen maar hij vond Juntos zo lastig dat hij het eigenlijk beter vond als ik hem niet mee naar de cursus zou nemen. Gelukkig heb ik dat toch gedaan want dat was eigenlijk geen probleem en toen zei hij dat wel dat het geen verkeerd beestje was.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Da's dan inderdaad vrij prijzig. Maar was je dan ook bij hem op cursus geweest? Wat was er dan zo lastig aan hem?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    nee hoor marcel is gewoon erg duur voor de kwaliteit die hij levert.... vind ik dan....
    Daarom gaan we niet met hem verder en hoop ik iemand tegen te komen waar het wel mee klikt. Ik heb geen hoog gestudeerd iemand nodig maar iemand die het over kan brengen en enthousiast is. Laatst is er een meisje langs geweest die haar appie door Juntos wil laten dekken. Zij blijkt met haar merrie ook veel NH-dingetjes te doen en heeft me ook wat dingen laten zien maar ook verteld.
    Bij Marcel kwam ik er niet echt achter waarom hij iets doet. Ik denk dat hij hetzelfde werkt als ik, op gevoel. Mijn merrie stond met de eerste keer grondwerk met samengeknepen billen in de hoek. Toen vroeg hij wat ik zag. Mijn antwoord was een bang paard dat je om hulp vroeg. Antwoord was fout want ik had moeten zeggen dat ze haar lippen knabbelde. Volgens mij komt het op hetzelfde neer alleen heb ik het al vertaald.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten