-
Forum Meubilair
Natural Horsemanship-lessen
Ik heb weer ruimte voor enkele nieuwe lesklanten!
Ik geef les in de ruime omgeving van Wijchen (het zuiden van Gelderland, het noorden/oosten van Noord-Brabant en het noorden van Limburg). Daarbuiten kom ik ook, maar alleen als ik dan meerdere lessen in de buurt kan combineren.
Voor wie zijn de lessen geschikt?
* Voor als je graag wilt beginnen met Natural Horsemanship, maar je weet niet zo goed hoe.
* Voor als je al eventjes bezig bent, maar als je vastloopt of als je wel weer eens wat extra inspiratie kunt gebruiken.
* Voor als je specifieke problemen hebt met je paard, zoals trailerladen, een paard dat zich niet laat vangen, niet alleen kunnen buitenrijden, enz.
* Voor als je een betere band met je paard wilt en hem beter wilt gaan begrijpen.
* Voor als je meer plezier met je paard wilt hebben.
Ook als je zelf geen eigen paard hebt maar graag grondwerkles zou willen dan kan dat: ik kan hiervoor gebruik maken van de paarden van een stal in de omgeving van Wijchen.
Naast deze privé-lessen Natural Horsemanship geef ik ook les in Centered Riding, workshops Yoga met Paarden en workshops Paardentaal.
Privé-les kost 30 euro per uur (plus reiskosten: 20 cent per kilometer).
Voor meer informatie over mij en mijn werkwijze nodig ik je uit een kijkje te nemen op www.naturalhorsetrainer.nl of een mailtje te sturen naar info AT naturalhorsetrainer PUNT nl.
Forum Rechten