Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Handvaten gezocht

Forumlid Kimmtt's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Leeftijd
    40

Handvaten gezocht

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
    Ik heb een goudeerlijk, leergierig iets uit de kluiten gegroeid tinkerveulen van nu 10 maanden oud staan Jarlath.
    Van af heel klein aan is Jar eigenlijk al superleergierig maar er zit wel een "koppie" op. Liep al snel netjes mee aan het halster, was al heel vroeg verkeersmak.
    (tenminste als het is blijven hangen de afgelopen 2 maanden heeft hij vrij weinig verkeer gezien)
    Geeft netjes voetjes, blijft stilstaan wanneer je hem vastzet. En loopt inmiddels ook niet meer door me heen maar blijft netjes in zijn eigen ruimte, volgt me wanneer ik weg loop. Stopt wanneer ik stop en loopt netjes samen met mij achterwaarts.
    Op het moment staat hij in een zeer paardvriendelijke opfok in Overberg. Elke week bezoek ik hem trouw, en probeer ik wat met hem te oefenen,. Nou heb ik de laatste tijd het idee dat hij hij de normale veulenoefeningen wat "saai" begint te vinden. En er aan toe is om een stapje verder te gaan.

Maar waar begin ik met een veulen, wat kan ik met hem doen zonder hem te "overvragen" of te veel, te snel te willen.
    Het is toch nog een veulen van 10 maanden. En wil hem ook vooral nog lekker veulen laten zijn.
    Kunnen jullie me wat handvaten bieden of tips geven?
    Zigeuner goud rinkelt niet....Het hinnikt in het donker

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re:Handvaten gezocht

als je een beetje zoekt in Parelli level 1 en algemene vragen kom je vast heel wat topics hierover tegen

Forumlid Kimmtt's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Leeftijd
    40

Re:Handvaten gezocht

Ga ik dat doen, bedankt
    Zigeuner goud rinkelt niet....Het hinnikt in het donker

Bladwijzers

Forum Rechten