Het is in Enschede, de minimumleeftijd is 17 jaar.
Het is in Enschede, de minimumleeftijd is 17 jaar.
jammerOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
En dames hebben we er al zin in?
Ik kijk er al naar uit en heb ff naar de weersvooruitzichten gekeken en dat ziet er goed uit. Zoals ze nu zeggen wordt het tussen de 18 en 21 graden. Wat mij betreft pcies goed.
www.niettevermijden.com
Ja echt wel.![]()
Ik zit al lijstjes te maken met wat ik mee moet nemen, laat ik vooral Ryan niet vergeten.
Duimen jullie wel dat er geen aswolk boven Nederland en Spanje hangt volgende week woensdag, anders moet manlief met Ryan op buitenrijkamp.![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Volgende week om deze tijd knor ik in mijn groene vrachtwagentje naar Enschede.... Dit wordt voor mij vakantie.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
ondanks dat het buitenrijden nu best goed gaat heb ik er echt mega veel zin in!
nog maar een weekje!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Nou wij hebben er reuze zin in. Ja WIJ want mijn vriendin komt ook mee dus nog 1tje in de groep erbij. We hebben het gevoel dat we als 2 penny meisjes op pony kamp gaan.
www.niettevermijden.com
Leuk Margriet!
Wat voor een paardje heeft je vriendin?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Een haflinger. Echt zo'n dartel ding. Lekker pittig dingentje en wat ze in haar kop heeft zitten heeft ze niet in haar kont zitten.
Ik heb vandaag eindelijk weer ff geoefend met rijden. Ook een stukje gedaan dat Dean haar op de cirkel stuurd en ik mijn zit en houding gewoon goed kan oefenen. Ik vond het best eng omdat we het zo nog nooit gedaan hadden maar was totaal geen probleem voor Odet. Gaan we zeker vaker doen.
Het voelde zo goed dat zelfs mijn zuster enmijn moeder (70 jaar) erop gezeten hebben. (ja ik weet Odet is geen brommer) Ze waren allebei helemaal in de wolken want ze hadden nog nooit op een paard gezeten.
Ik krijg er steeds meer zin in en nog maar 5 nachtjes slapen en dan is het zo ver.
www.niettevermijden.com
Ik vind dit kamp een heel leuk initiatief. Het was ook bestwel wat voor mij geweest. Ik heb met mijn ene paard altijd heel veel buitengereden, niets was te gek. Maar nu heb ik een ander paard erbij, en daar heb ik nu na 3 jaar nog steeds niet "dat vertrouwde gevoel" mee. Komt ook omdat ik in de tussentijd een kindje heb gekregen.
Mocht er een keer een herhaling van dat kamp komen, dan ga ik er serieus over na denken !
ik heb vandaag alleen buitengereden met snowhet zelfde ritje als afgelopen woensdag
![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Oja, ik weet nog niet of ik woensdag of donderdag kom (ik wil eigenlijk woensdag aangezien de rit 2,5 uur duurt! )
want Mark heeft afgelopen vrijdag onze auto in de haven laten rijden
Gelukkig zat hij er niet in.... maar we hebben nu geen auto om de trailer te trekken![]()
Jeetje, doet ie het niet meer nu? Sterkte en tot donderdag.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
ohhhhooooo jeetje he dan sta je raar te kijken als je bij je auto aan komt. Ik hoop dat je ene passende auto vind voor de trailer en dat het ook allemaal goed komt met jullie auto.
www.niettevermijden.com
vervoer voor de zondag geregeld, nu nog woensdag avond of donderdag ochtend....
Bladwijzers