Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Topic: Vraag over zendmasten

snellie99
    Guest

Re:Vraag over zendmasten

Of een zendmast problemen geeft ligt aan het dier. Of mens. Ieder organisme kan in principe deze straling wel aan, mits hij/zij goed gezond is. Maar zijn er al klachten, dan werkt straling averechts. Je kunt dus nooit stellen dat iets goed of slecht is.
    Wel kun je meten of een dier er last van heeft (doe ik met bioresonantie), en dan kun je besluiten om een stralingsontstoorder aan te schaffen. Dit hoeft niet enorm duur te zijn. Ik heb wel wat adressen.
    Mocht je belangstelling hebben om je dier te laten doormeten, neem ff contact op.
    Mijn pony heeft in de stal aardstralen (heb ik bij alle paarden gemeten). Ik ben daar nu volop mee bezig.

Of een zendmast problemen geeft ligt aan het dier. Of mens. Ieder organisme kan in principe deze straling wel aan, mits hij/zij goed gezond is. Maar zijn er al klachten, dan werkt straling averechts. Je kunt dus nooit stellen dat iets goed of slecht is.
    Wat ons verteld werd was het volgende voorbeeld. Ieder (mens of dier) heeft een emmertje (figuurlijk gesproken) waar allerlei 'storingen' in terecht komen die het immuunsysteem belasten. Zolang dit emmertje niet vol is is er weinig aan de hand qua symptomen. Áls er wat merkbaar is, dan is het nog behandelbaar met homeopathie ed. Toen de emmer bij onze paarden vol was werkte er helemaal niks meer. De emmer bleef vol door de constante straling waar ze in verkeerden.

dan kun je besluiten om een stralingsontstoorder aan te schaffen
    Hoe gaat dat dan in zijn werk, hoe weet je of je die op de goede plek hangt? Ben heel benieuwd

snellie99
    Guest

Je hebt ontstoorders met een bepaald bereik. die kun je dan op een centrale plek in de wei ophangen o.i.d.
    Maa je hebt ook kleine ontstoorders met een bereik van 2 meter in de omtrek. die kun je bv aan het halster of de deken hangen en werken alleen voor het paard dat last heeft van de straling. Deze kosten ongeveer 65 euro.

Over stralingen

hele tijd terug was er wat over op tv, en wist je dat straling van je telefoon nog erger was dan de straling van zo'n grote mast.
    ik keek er wel van op..
    En volgens mij komen er uit veel meer aparaten straling dan mensen denken..

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ik vindt het wel intressante materie, whoopie staat onder hoogspanningskabels, lijkt mij ook niet gezond, maar soms moet je keuze,s maken. Ik weet dat ik een keer een mail heb gestuurd naar iemand die er onderzoek naar had gedaan (???wie), die gaf aan dat je de straling niet kunt compenseren op enige manier. Op internet wordt er best veel aangeboden, ja wat is wijsheid.
    Vandaag was ik voer gaan halen voor whoopie lag daar een folder over aardstralen/wateraders dat soort dingen wel intressant, ik denk dat ik toch ook mijn huis een keer door laat meten en mischien ook eens kijken of er iets te doen is voor Whoopie.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

snellie99
    Guest

Je huis laten doormeten is een behoorlijk kostbare aangelegenheid. Daar waarschuw ik je alvast voor. Wat ik zelf doe is het (met behulp van mijn apparatuur) doormeten aan de hand van een plukje haar. Dan weet je wie er wel en wie er geen last van heeft.
    En dan hoef je niet je hele huis te laten behandelen.
    Het is inderdaad een feit dat een DECT telefoon heel veel straling geeft. Maar of je hier gevoelig voor bent hangt af van je gesteldheid. En je paard zal er geen in de wei hebben, dus dat hoef je niet te meten.
    Er is wel een verschil tussen electrosmog (alles wat in een stopcontact zit) en geopatische belasting (aardstralen en wateraders). Googelen maakt je veel wijzer.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Ik heb laatst in ons plaatselijke krantje een vergunningsaanvraag gelezen voor een nieuwe zendmast op zo'n halve kilometer bij mijn paarden vandaan. Was ik ook niet zo blij mee, maar omdat ik er zo weinig invloed op heb, heb ik me er verder maar niet al te druk om gemaakt. Wie weet hoeveel van die masten er dus al staan !! Ik heb me wel voorgenomen dat ik dit gegeven meeneem mocht 1 van mijn paarden plotseling "vage" klachten krijgen.

Ik heb die materie inderdaad een tijdje terug ook allemaal gelezen. Ik had toen zo'n speciale pen gekocht voor in water en toen kwam ik dat van die electrosmog enzo ook tegen. Sindsdien ben ik ook wat bewuster met magnetrongebruik enzo. Ik heb voor thuis een eco-dect telefoon gekocht, geen draadloos internet, wekker van mijn nachtkastje af enzo, maar nu blijkt dat mijn beide buren draadloos internet hebben, minimaal 2 bluetooth-telefoons altijd aan hebben staan, noem maar op. Het is dus dweilen met de kraan open !!

Overigens geloof ik Erik L. meteen, hoor. Het is alleen jammer dat het allemaal zo ontzettend veel geld kost om het allemaal goed te doen !!

@snellie: hoe doe je dat juist,zelf doormeten met een plukje haar?
    Don't dream your life, live your dream!

snellie99
    Guest

Als iemand iets gemeten wil hebben kan hij me een plukje haar sturen van diegene (mens of dier). Ik test dan met mijn apparatuur op de klachten. Dat kan van alles zijn. Ik kan ook testen op belasting door straling van zendmasten of aardstralen, maar ook virussen, parasieten (wormen e.d.), bacterien, schimmels en algehele gezondheid van alle organen. Dit is wel een uitgebreidere test en dus duurder.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten