Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: L2 smell the tail

Re: L2 smell the tail

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Hehehe, met voer gaat het echt een stuk beter zeg!
    doe ik op aanraden van de fysio ook voor de leningheid, zij had als tip ook om het voer (ik doe het met schijfjes peen) op 3 verschillende hoogte kan aanbieden: bovenkant achterbeen (hoogte hak), midden op de heup en echt bovenaan de heup (dan sta ik aan de rechterkant en moet ze naar linksinbuigen en het stukje wortel zo'n beetje boven aan d'r rug aanpakken...
    ze buigt d;r hals vanaf d'r schoft op deze manier, een manier op de hele hals lening te krijgen is om bij d'r voorbeen te staan en dan het stukje wortel daar te houden dan moet ze echt haar hals in het midden buigen...

gr marja

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Hehe ga ik ook eens proberen, gewoon voor de fun, aangezien ze wel vrij soepel zijn die van mij. Maar wie weet, het kan altijd nog verbeteren hé .

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

hé, goed idee, ga ik ook eens proberen, dan heb ik niet eens een staart nodig

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

[quote="maya_longlane"]
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Hehehe, met voer gaat het echt een stuk beter zeg!
    doe ik op aanraden van de fysio ook voor de leningheid, zij had als tip ook om het voer (ik doe het met schijfjes peen) op 3 verschillende hoogte kan aanbieden: bovenkant achterbeen (hoogte hak), midden op de heup en echt bovenaan de heup (dan sta ik aan de rechterkant en moet ze naar ]

Ah, dus het is nog fysio-verantwoord ook

Ik voer alleen absoluut niet op de plek waar hij inbuigt, maar hij krijgt pas voer als hij een bepaald aantal seconden ingebogen heeft. Anders ben ik bang dat hij alleen maar meer gaat happen en het straks moeilijker is om te zetten naar helemaal geen voer.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid K-trien's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Een lange staart maakt het natuurlijk wel handiger, maar een paard kan normaal gezien met zijn neus al wel héél ver reiken! Je ziet ze soms wel eens krabben aan hun kont of hun achterbeen! Of met een koekje, doen ze ineens héél veel moeite
    Dus met een korte staart kan je volgens mij proberen gewoon hun neus zo ver mogelijk naar achter te krijgen!

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

ik zal er eens op gaan oefenen. alleen ontbreekt de zin meestal, het is ook zo'n saaie opdracht hè.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Voer jij Aramis wel eens, Skey? Dan kun je van het voeren gelijk een oefening maken. Ik voer vanaf morgen elke ochtend of middag, en maak er gewoon telkens een andere oefening van, eentje waarbij je met voer wat meer incentive krijgt. Zo heb ik vanochtend trailerladen geoefend, met voer voorin de trailer. Was voor het eerst dat ik mijn paard op L1 manier een trailer ingestuurd kreeg (zie ook persoonlijke verhaaltjes)

De opdracht opzich is zeker saai, net als hoofdstel omdoen vanaf je paard enzo. Maar als je toch al moet voeren, dan kun je het maar beter nuttig doen. Heeft hij zn voer tenminste verdiend, haha.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

nee, dat doet de stalhup (wat een lelijk woord) altijd. ik ben nooit zo vroeg daar eigenlijk. misschien toch eens van de zomer gaan doen.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten