Ik ben verslaaaafd
Na afgelopen weekend de ene na de andere leuke les gegeven te hebben, heb ik enorm veel zin om gelijk weer een dag/weekend erop uit te trekken. Het geeft zoveel voldoening om die kwartjes te zien vallen en mensen te helpen om zoveel meer te bereiken met hun paard dan ze zelf gedacht hadden
En om nu maar 1 of 2 lesweekendjes in de maand te plannen, vind ik eigenlijk veeeel te weinig (al denkt vriendlief daar vast anders over)
Nu zou ik graag ook doordeweeks eens een dagje op stap gaan, zodat ik Onno ook nog eens zie in het weekend. Het maakt mij niet zoveel uit waar je woont, want ik heb een heerlijke auto die me overal naartoe brengt. Als er een aantal aanmeldingen zijn, kan ik vast wel wat combineren om de reiskosten te beperken.
Lessen kosten € 25 per uur, plus reiskosten vanaf Enschede (15ct/km) (te verdelen over alle deelnemers op 1 dag).
Wil je met 2 of 3 personen tegelijk lessen, dan mag je de kosten onderling verdelen (dus € 12,50 pp als je met 2 tegelijk lest).
Informatie over mijn lessen kun je vinden in mijn lesdagboek of in dagboeken van enkele forumleden waar ik lesgegeven heb: Lia, Elske, Dinka, Priscilla)
Je mag via pb of hier in het topic aangeven als je interesse hebt, graag met regio en voorkeursdag(en) om het makkelijk in te plannen. Ik kijk er nu al naar uit om nog meer forumleden en 'forumpaardjes' te ontmoeten en om nog meer mensen op weg te helpen met hun dromen!
Bladwijzers