Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: [L1] probleem met yo-yo

Actief Forumlid cynthia's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

[L1] probleem met yo-yo

ik ben nu met de seven-games begonnen met mijn nieuwe verzorgpaard, het gaat op zich best goed, alleen met de yo-yo game niet...
    hij weigert gewoon om achteruit te lopen, ik ga met de leadrope wiebelen, eerst negeert hij me... bij fase 4 rent hij weg op de linker hend en maakt er een circling game van

weet iemand wat ik hiermee aanmoet??
    Groetjes Cynthia en Nevele

Actief Forumlid Apple's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: [L1] probleem met yo-yo

Klinkt bekend .

Mijn paard deed dat eerst ook. Eerst zorgen dat porcupine en driving op de voorhand goed gaan. Dan met yo-yo beginnen met je rug tegen de bakrand. Als hij dan weg wil rennen dan kan hij er iig geen cirkling van maken .
    Tevreden zijn met een klein resultaat in het begin. Als hij zn gewicht naar achteren verplaatst of 1 hoefje naar achteren zet dan al de druk eraf halen.

Bij mijn paard was het zo heel snel opgelost en yo-yo ging toen heel goed (met als neven effect nu iets te goed, als knollie iets niet snapt of ik ben niet duidelijk genoeg dan gaat ie blij naar achteren 'oh, ik zal wel achterwaarts moeten').

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2005

Re: [L1] probleem met yo-yo

Wat bij Hempfling nog wel gebruikt wordt is een gang in lopen (gedeeltelijk, een lang eind is ook niet eerlijk) de enige uitweg is dan achterwaarts... zodra hij achterwaarts gaat terwijl jij het aan geeft: belonen!

Bladwijzers

Forum Rechten