Haha...moeten we alleen nog een lokatieMet een binnenbak misschien?
Jullie mogen ook alsnog naar Frankrijk komen met de paarden hooreen geschiktere plek ken ik niet
![]()
Haha...moeten we alleen nog een lokatieMet een binnenbak misschien?
Jullie mogen ook alsnog naar Frankrijk komen met de paarden hooreen geschiktere plek ken ik niet
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Aaaah, jammer. Deze data gaan voor mij niet lukken, ben ik bang, met manlief in het buitenland rond die tijd.![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Mag ik me hier volledig bij aansluiten?Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
![]()
Always put the relationship first!
Ik weet wel een hele leuke locatie met binnenbak en schattige huisjes
Ergens tussen Sandra en mij inWeet alleen niet of de binnenbak af te huren is voor 3 hele dagen.
op zijn minst waard om te informeren over dagdelende hele dag is ook zo lang als we nog moeten uitslapen, ontbijten, lunchen, avond eten, borrelen en kampvuren
Als het nou gewoon leuk is. En we 5 uur les per dag doen, dan moet het ook nog betaalbaar zijn voor iedereen enzo.
Maar ik zie zeker alleen mogelijkheden![]()
Ik ga maar eens een nieuw topic openen![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Wij zijn waarschijnlijk op vakantie dan... Maar als we dat nou niet zijn, mag ik dan ook alleen komen kampvuuren?![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Bladwijzers