Oooh ik heb er zin in! Chief en ik komen op maandagochtend, hoe laat moeten we er zijn? En dinsdagavond gaan we dan weer weg. Wat moet ik meenemen, en zal ik daar contant betalen of wil je 't overgemaakt hebben?
Oooh ik heb er zin in! Chief en ik komen op maandagochtend, hoe laat moeten we er zijn? En dinsdagavond gaan we dan weer weg. Wat moet ik meenemen, en zal ik daar contant betalen of wil je 't overgemaakt hebben?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ehm... vraagje.. wanneer kan ik inschrijven voor het volgende Annakamp in Enschede?![]()
May the horse be with you!
Jaaaaa! ik ook, ik ook, ik ook, ik ook!!!!![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Jaaa, ik ook en dan een hele week!![]()
Jaaa ik ook! Hihi ik denk dat t volgende annakamp nu al vol zit![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Jaaa dan doe ik ook heel graag mee
Volgens mij heeft iedereen echt een topweek gehad![]()
Gezellig! Nog zo'n lekker wit ding erbij!![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Nou ik boek mezelf dan zéker voor 2 dagen
hier nog een!!![]()
Hier nog iemand![]()
Haha wat FIJN![]()
![]()
Ik begin er bijna van te blozen! Even kijken waar ik verblijf volgend jaar maar ik beloof jullie ik kom terug !![]()
Mocht het voor december kunnen dan kan dat ook nog![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Uitstekend, dan beschouw ik paard en mij als geboekt voor halve dagen, als dat -alsjeblieft!- weer kan![]()
:P
May the horse be with you!
Jeetje, na al die enthousiaste verhalen heb ik ook zin om volgend jaar mee te doen. Of is er al geen plekkie meer vrij voor een gekkehaflinger en dito eigenaresse
??????
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JANET!! De mannelijke versie van SusanOorspronkelijk Geplaatst door Janet
haha! Kunnen we samen rijden!!
![]()
Ik ben blonden nog niet zo actief hier! Maar wie is Susan?
Bladwijzers