Hoi Eveline?
Weet je al of ik op zondag kan komen? Gaat dat door of niet?
Groetjes Anouk![]()
Hoi Eveline?
Weet je al of ik op zondag kan komen? Gaat dat door of niet?
Groetjes Anouk![]()
Update van de deelnemerslijst. Het kamp is van zaterdag 17 t/m woensdag 21 juli
Hele dagen:
1 Eveline
2 Liesbet
Halve dagen:
3 Lia + Karianne (halve dagen, maar indien nodig, hele dagen)
Gedeeld kamp:
4 Annelies (za-zo) + Anouk (ma-wo)
5 Marlous (za-zo) + Ilian (ma-di) + ? (wo)
6 Eva (2 ??) + ???
Er is nu dus nog plek op 5 dagen, waarvan Eva mogelijk twee dagen neemt.
Hoe laat begint het eigenlijk en hoe laat eindigen jullie?
Lijkt mij wel gaaf (nu ik Parelli weer aan het oppakken ben)om zaterdag even te komen kijken.
Ik kan alleen op zijn vroegste er pas om 1 uur zijn..
Groetjes Angelique
Evi, ik heb nog iemand niet van het forum standby staan geloof ik, ik ga haar een maiul sturen en je hoort van mij!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik ga het moeten afzeggen.... deze keer niet eens vanwege het vervoer, maar mijn lijf. Merk dat ik nu last krijg van intensief rijden en tegen die tijd vast ook van niet-intensief rijden. Grondwerk kan ik ook niet heel fanatiek meer en ik vind het zonde om maar de helft te kunnen, daarvoor kosten die 2 dagen me teveel geld en reistijd.
Zo ontzettend jammer, ik wilde zo graag![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hoi Evi,
Ik zou heel graag een dagje willen komen kijken, oa ook eindelijk een keer zusje in actie zien!![]()
Heb jij al een programma? Wat zou voor een "redelijke beginner" een goede dag zijn? Waarschijnlijk niet een van de laatste dagen?(Afgezien van het feit dat natuurlijk alles gaaf is om te zien!
)
Groetjes, Cora![]()
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Wat balen dat ik het niet eerder wist, anders had ik graag 2 of 3 dagen mee komen doen. Het gaat me nu helaas niet meer lukken om vrij te krijgen.
Er is nog geen programma, ik denk dat Anna dagelijks bekijkt wat er dan nodig is.Oorspronkelijk Geplaatst door Cora
Het maakt dan niet zoveel uit welke dag je komt.
Het nivo is L3/L4 (we beginnen dus niet zozeer 'bij het begin' ) maar in elke les zitten interessante dingen.
Ok, dan prik ik zomaar....maandag (19 juli). Komt dat uit?
En ik zou ook heel graag vrijdag 9 juli bij je andere cursus willen komen kijken. Dat sluit wat meer aan bij waar ik ongeveer sta, denk ik. Kan dat?
Ik ben toch wel zo enthousiast aan het worden!
Ben net al achter pallets aan geweest om zelf een blok te maken, vindt Floris vast ook grappig.![]()
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Is er al wat meer informatie over de cursus?
Bijvoorbeeld over de betaling? Wat we mee moeten nemen (behalve halsters, zadel etc.) ? Hoe erg is het bijvoorbeeld met de vliegen en steekbeesten in het oosten? Moet ik daar speciaal spul voor aanschaffen, of werkt een gewone spray ook?
Ook zou ik graag het adres krijgen, dan kan ik vast een route gaan plannen (het is voor mij een soort noordpool-expeditie...)
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Dagdag, ik geloof niet dat ik dat al gemeld had, maar zou ook graag op vrijdagavond 16 juli al arriveren, is wat rustiger allemaal.
En ik wil best betalen hoor, als ik maar weet aan wie![]()
May the horse be with you!
Hier nog iemand die graag vrijdagavond na de files richting Enschede wil vertrekken.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Ik arriveer zondag avond. Weet nog niet hoelaat maar ik heb er zin in![]()
![]()
Maaike en ik zijn er zaterdag tussen 10u en 12u ergens, afhankelijk van allerlei factoren
Heb er zin in!
Always put the relationship first!
Oh ik baal nu echt ontzettend dat ik niet mee kan
desondanks wens ik iedereen wel heel veel (leer)plezier de komende week![]()
Bladwijzers