Ja lijkt me super! Wat zijn de kosten per dag? Want ik zie alleen per week of halve week staan, of kijk ik dan verkeerd?
Ja lijkt me super! Wat zijn de kosten per dag? Want ik zie alleen per week of halve week staan, of kijk ik dan verkeerd?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Kosten per dag = totaal gedeeld door 5 dagensimple as that
![]()
YES, ILIAN!!!!Gaaaaaaaf lijkt me dat, om jou en Chiefje daar ook te zien!
![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Nou, top! (Ik dacht dat 't misschien in verhouding per dag duurder zou zijn, maar laat ik jullie niet op ideeën brengenOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
) Zet mij maar op de lijst dan voor maandag en dinsdag!
Hahaha Liesbet, nou stel je niet teveel voor hoor~!Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Oooooh geweldig, ik doe mee!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
![]()
![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Wat leuk Il en Marlous!![]()
Always put the relationship first!
Hahaha Liesbet, nou stel je niet teveel voor hoor~!Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
[/quote]
Ik vind het altijd gezellig om jou te zien, en het lijkt me erg gaaf om Chief te ontmoeten.Helemaal leuk als je ook nog mee kunt doen natuurlijk!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Oh wat leuk, MArlous, Ryan, Chieffie en Ilian.
Ons kamp kan niet meer stuk!
May the horse be with you!
Jaaa ik heb er superveel zin in!Moet nog wel vervoer regelen, hmm.. Iemand die toevallig op maandag langs Arnhem komt met een trailer en op dinsdag weer terug gaat?
![]()
Ik kom er zondagavond (als ik dan van maandag tot woensdag ga) langs. Rij alleen dan woensdagavond pas weer terug.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Begrijp ik nu goed dat er nu nog (deels) plek over is? Zo'n 2 dagen zou voor mij echt super zijn.
Ik wilde echt zo graag en baalde al dat het zo snel vol was....
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Er is nog 1 hele plek over. Zou leuk zijn als jij ook komt, Eva! Ook voor een paar dagen, als een hele week niet lukt.
Ohw gaaf!
Dan ga ik heel erg mijn best doen om vervoer te krijgen, helaas is mijn grootste kans daarop op vakantie maar ik ga verder rondvragen. Dus nog even onder voorbehoud, maar ik wil wel heeeeel graag
Voor mij zijn 2 hooguit 3 dagen maximaal, of anders misschien halve dagen.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Financieel kan ik het. Ik moet nog even wat regelen met vervoer, maar dat gaat gewoon goedkomen, dus ik doe die twee dagen mee!Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Evi, mag/kan ik paardlief dan laten staan? Want dan heb ik 11 t/m 15 juli en 17 en 18 juli, dus daar zit alleen de 16e tussen. Heeft ze even een rustig dagje tussendoor.
Jahoor, dat kan welOorspronkelijk Geplaatst door alytuiere
Ze krijgt hier toch haar eigen paddockje
![]()
Bladwijzers