Dat moet toch geen probleem zijnOorspronkelijk Geplaatst door Wien
![]()
Dat moet toch geen probleem zijnOorspronkelijk Geplaatst door Wien
![]()
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Gewoon een plaatje op je wc hangen, dan komt het zo voor mekaar!![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Oh Evelin eik wil ook graag een dag eerder komen maar daar mail ik je tegen die tijd nog wel voor!![]()
Ik waarschijnlijk ook, qua erg ver rijden...
Als het even gaat kom ik miss nog wel kijken Fem en veulen laat ik dan lekker op wei, lijkt me supergaaf!!![]()
Stop thinking, start feeling
Ik meld me af.
Met een heleboel redenen, maar belangrijkste toch wel dat Wien niet mee kan
(@*^$(@^$)*&!^$![]()
Staan de data vd beginpost vast? Dan wil ik graag maandag de 19e komen kijken![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Wat jammer! Waarom kan Wien niet mee?Oorspronkelijk Geplaatst door Wien
Zou ik de 18e kunnen komen kijken??
Lopen we elkaar weer lekker net mis :POorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Stop thinking, start feeling
Ja, de data staan vast.
Jammer dat je niet kan, Nienke.
Er is nudus weer plek vrij voor het kamp, details (kosten e.d.) vind je op eerdere pagina's.
Eventueel kun je ook een deel meedoen (bijv. 2 of 3 dagen of de hele week maar dan halve dagen)
Oeh... Maandag en dinsdag meedoen klinkt ook wel heel aantrekkelijk! Snel de spaarpot checken hihi, je hoort nog van me!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Als iemand eventueel zaterdag/zondag mee wil doen dan zou ik de maandag,dinsdag, woensdag wel willen nemen. In verband met vervoer/kosten.
(als dit niet mogelijk is doe ik gewoon alle dagen mee!)
Dat lijkt mij wel erg leuk en sluit ook aan op mijn week kamp. Ik ga even kijken of ik dat kan regelen. Tenminste kan ik meedoen met een paard dat niet ingereden is?Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Mocht Annelies niet gaan, dan willen Ryan en ik heel graag zaterdag/zondag meedoen!Oorspronkelijk Geplaatst door alytuiere
![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
@Marlous: jij kan sowieso wel zaterdag/zondag meedoen, Yvonne komt namelijk ook niet, dus ik heb 2 plaatsen vrij.
Dan zou Ilian de maandag/dinsdag mee kunnen doen
Bladwijzers