Op mijn prachtige cursus locatie worden deze zomer echte Anna workshops georganiseerd!
5 dagen lang intensief met je paard aan de slag, dagelijks 6 uur instructie van onze eigen geweldige 2** Parelli instructrice, dat wil toch iedereen wel!
Met Anna heb ik de deal gemaakt dat zij in het voorjaar/zomer naar Enschede wil komen. Ik regel de accomodatie voor mens en paard (en het kampvuur) en Anna geeft alle lessen.
De 'datum onder voorbehoud' is van 17 t/m 21 juli, omdat dan alle schoolvakanties begonnen zijn. Mochten er genoeg mensen zijn die dan niet kunnen, maar op een andere datum heel graag willen komen, dan kan het nog gewijzigd worden (maar wel zsm, ivm de agenda van Anna)
Wat feitjes op een rijtje:
5 dagen workshop, dagelijks een ander thema
6 uur per dag les
Online en Freestyle tot Level 4
inclusief: ontbijt, lunch, avondeten, drinken, tussendoortjes
inclusief: overnachting voor jezelf, paddock voor je paard
's avonds gezellig kampvuur of DVD's kijken op groot scherm
Prijs: € 750 voor de hele week, met 6 uur per dag les (voor SavvyClub leden, niet leden betalen een toeslag van € 100, het is dus veel goedkoper om een maandje lid te worden)
Halve dagen les is ook mogelijk, wanneer je bijv. de dag deelt (de een 's ochtends les, de ander 's middags) De prijs is dan € 475 voor de hele week.
Bladwijzers