wat een onwijs gaaf idee!! Ik ga kijken of ik dit geregeld krijg, want ik moet eigenlijk werken....![]()
wat een onwijs gaaf idee!! Ik ga kijken of ik dit geregeld krijg, want ik moet eigenlijk werken....![]()
5 tot en met 8 augustus; "PaardenDrum"
De datum is dus alleen veranderd verder niks.
Vanaf wanneer kan je je inschrijven en waar kan je een stal reserveren?
Gaaf!!! Ik meld me aan! Wil graag voor allebei de dagen en ga ervanuit dat de 2e dag meer naast als in het zadel is, maar dat is vast geen probleem voor de jury![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
hmm jammer ben ik met vakantie
Oorspronkelijk Geplaatst door nhhorses
En natuurlijk zal ik ook mee doen. Ik zal deze datum gelijk in me agenda zetten. Heb er nu al zin in! Word hartstikke leuk!Je kan je opgeven door te mailen naar josienvdpoel@agnmail.nl onder T.R.E.C rit.
Geef dan aan welke dagen je mee doet, met hoeveel paarden en mensen. En of je helpers mee kan nemen voor dag 2 zal dat super zijnTot dan allemaal
![]()
Ik heb er zin in. We gaan er wat leuks van maken.
Voor stal reserveren kan je contacten met http://www.debontewieven.nl/
Voor de camping www.wittewieven.nl
20 november clinic "communiceren" in Kootwijk. Mail voor meer info.
13 juni is ook de ladiesrun.nl wat ik afgesproken heb... en ik wil het allebei. Nog kans dat de datum van dit event wijzigt?
![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
er stond ergens in dit topic iets over 29 en 30 mei?
De datum is veranderd![]()
Bladwijzers