Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Welke parelli?

Welke parelli?

Ik wil met mijn nieuwe bijrijdpaardje beginnen met Parelli. Zelf heb ik geen spullen thuis (van de eigenaresse van mijn vorige bijrijdpaardje heb ik heeeeel lang oud level 1 geleend). Nu wil ik graag wat aanschaffen, maar er is zoveel, waar kan ik het beste beginnen? Oude level 1? Nieuwe level 1/2? Succes Series? Of nog wat anders? Ik zie door de bomen het bos niet meer...
    Groetjes Afke

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Re: Welke parelli?

Een goed begin is het nieuwe level 1/2 en misschien als aanvulling de horsenalities dvd van de succes series.Deze is niet noodzakelijk.
    Dan natuurlijk een basic set aan spullen om mee te werken. Een halter, 12 ft leadrope en een carrot stick met savvystring.

Dit is zeker voldoende om mee te beginnen en als je er niet uitkomt dan komt 1 van de instructeurs je graag helpen

Succes!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Re:Welke parelli?

Ik heb de oude en de nieuwe level 1 gezien. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe wel duidelijker vind...

Hoi, ik ben ook pas begonnen met het parelli progamma.
    Ben zelf nu met de dvd get started begonnen, ik leer er best veel van, en de seven games worden ook uitgelecht.

Groetjes Rowena

Ik vind de nieuwe level 1 ook duidelijker

Bladwijzers

Forum Rechten