Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 109

Topic: Enjoy the ride - Hoge Veluwe 21mrt

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Re: Enjoy the ride - Hoge Veluwe 21mrt

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
    Leuk dit! Het is ver, maar ik ga eens kijken of ik iemand over kan halen om samen te gaan.
    Jaha, mij
    Maarja, daar doelde je vast niet op.... Ik ga je niet aan vervoer kunnen helpen iig en ik woon ook niet naast de deur

Ik ben trouwens wel voor blijven slapen met paard, mits Fenna buiten kan overnachten en met een ander paard staat. Anders is voor haar de lol eraf en voor mij dan dus ook...

Nou, waarom niet, eens kijken wat we kunnen regelen. Het nadeel is dan alleen dat de vervoerskosten een beetje meer zijn aangezien ik dan iemand moet regelen die ons brengt, teruggaat en weer komt om op te halen.

Denk dat Aliso wel een wilde nacht met Fenna zou willen.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Hahaha, ja een wilde nacht voor beiden Ik denk dat ze elkaar best leuk gaan vinden....

Geen idee ook of het handig is hoor, vraag me af of Fenna gelijk naast een vreemde man in de trailer gaat, hoe knap ie ook is. Net als Aliso heeft ze best een grote persoonlijke ruimte en ze vind trailers maar zozo...

Ik ga hard oefenen met laden, dat lijkt me een fijne stap 1 van het hele plan
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
    Oh, dit is echt een thuiswedstrijd... Zullen we...
    Rijdend zie ik (nog) niet zitten. Kan wandelen ook en gaan er meer mensen wandelen met hun paard?
    Jaaaa leuk Bea! NienkeW gaat volgens mij ook (stukken) wandelen

Margot en Eva, zou wel supergezellig zijn! Op de Maesberg kunnen ze in ieder geval in een weitje staan met zn tweetjes 's nachts. 20 euro per paard volgens mij.

Scandinavische blokhut voor 4 - 6 personen is 50 euro per nacht. Het lijkt mij heel leuk om er me zn allen 1 (of 2, als er meer dan 6 mensen blijven slapen) te huren van zaterdag op zondag

Hey Wendy, gezellig! Trektocht-voorproefje Ik geloof dat iedereen van hier 15 km doet, maar als jij voor de 25 gaat, kunnen we altijd ff koffie drinken halverwege ofzo. Leuk!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Ja, als we het doen, dan wel gewoon gezellig met zn allen in de blokhut. En dan de volgende dag nog wat met de paarden doen met zn allen of zoiets? Dat lijkt me gaaf!

Aliso en Fenna op een weitje, denk wel dat Aliso voor stemt.

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Ja, als we het doen, dan wel gewoon gezellig met zn allen in de blokhut. En dan de volgende dag nog wat met de paarden doen met zn allen of zoiets? Dat lijkt me gaaf!

Aliso en Fenna op een weitje, denk wel dat Aliso voor stemt.
    De 21e, de dag van de rit is dat, is op een zondag. Dus dan zouden we de dag ervóór nog wat met de paarden kunnen doen
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ilian, is de Maesberg vlakbij de route? Een weitje vind ik een veel fijner plan dan een stal, en samen met Aliso is het vast nog gezelliger. Liefst blijf ik dus ook overnachten met Fen, maar ik meot even kijken hoe dat zit met vervoer etc. Mocht ik namelijk mijn vader nodig hebben als taxi dan word het ws in 1 dag heen en terug en dan kan hij daar mountainbiken oid. Scheelt weer heen en weer rijden voor hem.

@Margot, wil jij overnachten met Aliso? En hoe lang?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Ja de Maesberg is een kwartiertje te paard naar Mansour, die de rit organiseren. Ideaal!

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
    Ja de Maesberg is een kwartiertje te paard naar Mansour, die de rit organiseren. Ideaal!
    Ah dat is mooi!
    En Margot had mijn vraag al beantwoord voor ie gesteld was, ook fijn
    Met z'n allen in de blokhut lijkt me supergezellig ook, leuk leuk leuk!
    Ik heb er zin in!

Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Ilian, is de Maesberg vlakbij de route? Een weitje vind ik een veel fijner plan dan een stal, en samen met Aliso is het vast nog gezelliger. Liefst blijf ik dus ook overnachten met Fen, maar ik meot even kijken hoe dat zit met vervoer etc. Mocht ik namelijk mijn vader nodig hebben als taxi dan word het ws in 1 dag heen en terug en dan kan hij daar mountainbiken oid. Scheelt weer heen en weer rijden voor hem.

Ik wilde eerst kijekn of iemand van stal wilde, maar toen kwam jij met het plan en buitendat zag ik toen pas dat het op zondag was, dus dan doen ze bij mij op stal liever niets. Overnachten lijkt me dan wel leuk. Even kijken of het haalbaar is. Ik gebruik de vriend van mn moeder al structureel als taxi.

Oh wacht, heb nog een plan B. Ilian, mogen er hengsten overnachten op de Maesberg?

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Ik wilde eerst kijekn of iemand van stal wilde, maar toen kwam jij met het plan en buitendat zag ik toen pas dat het op zondag was, dus dan doen ze bij mij op stal liever niets. Overnachten lijkt me dan wel leuk. Even kijken of het haalbaar is. Ik gebruik de vriend van mn moeder al structureel als taxi.

Oh wacht, heb nog een plan B. Ilian, mogen er hengsten overnachten op de Maesberg?
    Hmm dat weet ik niet, zou je ff een mailtje moeten sturen naar info@demaesberg.nl, er zijn wel eens hengsten voor lessen van Marijke , maar weet niet of die ook overnachten. Als 't in een stalletje mag is het denk ik sowieso geen probleem, maar ik zou voor de zekerheid ff mailen.

Aah leuk man, ik heb dr zinin!

Actief Forumlid gemmvm's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2006
    Leeftijd
    42

De Maesberg heeft een paar kleine weitjes en als ze geen maatje hebben mogen we altijd Chivas of Navajo erbij zetten, daar doen ze niet moeilijk over. Kortom dat komt zozo helemaal goed. Leuk man!! leuk dat er steeds meer mensen zo enthousiast worden, vet gezellig. Volgens mij was het niet meer dan 15 euro hoor een overnachting in een wei.

Nu moet ik denk ik mijn verjaardag de week erna vieren want zo;n zaterdag wat gezelligs doen wil ik natuurlijk ook niet missen .... hihii

Wendy!! super!!!!! kom je met Spetter of met Finally ?

EVenaar mocht je vader toch nog willen mountainbiken, mijn vriend..uuh man die is een fanatieke mountainbiker, kan hem altijd vragen!! kan hij gids zijn en een gezellig tochtje maken.
    Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
    www.p-aard.nl

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door gemmvm
    De Maesberg heeft een paar kleine weitjes en als ze geen maatje hebben mogen we altijd Chivas of Navajo erbij zetten, daar doen ze niet moeilijk over. Kortom dat komt zozo helemaal goed. Leuk man!! leuk dat er steeds meer mensen zo enthousiast worden, vet gezellig. Volgens mij was het niet meer dan 15 euro hoor een overnachting in een wei.

Op de site vd Maesberg staan de prijzen van 2010:
    Stalling voor het paard incl. voer: 1 dag (9.00 tot 17.00 uur) € 10,00

1 overnachting van 12.00 tot 12.00 uur € 20,00

Ik heb al ff naar de Maesberg gemaild met ons idee (niks vastgezet hoor, gewoon ff op de hoogte gesteld), niet dat 't straks al vol zit omdat er meer mensen dit briljánte idee hebben

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Als er dan zoveel mensen blijven overnachten ga ik eens kijken of het voor mij ook haalbaar is om zaterdag heen te gaan en dan zondag rit te rijden.
    Zou een goede oefening zijn voor de powerhorse competitie

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Jaaa Marleen, leuk! hoe meer zielen hoe meer vreugd! Kan ik Anouk eens zien, gaaf!

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

nou misschien dat ik wel gezellig even langs kom als jullie parellidagje doen, kan helaas niet komen met me paard, zo'n rit trekt ze echt niet meer. Maar misschien wel leuk om even gedag te komen zeggen, helemaal als marleen komt, als je geen groom hebt dan wil ik wel even in me agenda kijke
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten