Kreeg net doorgemaild dat het wandelend ook prima te doen is. En dat honden alleen aangelijnd welkom zijn, dus Tara gaat niet mee.
Terugreis heb ik geregeld, nu alleen nog kijken hoe ik er komen ga![]()
Kreeg net doorgemaild dat het wandelend ook prima te doen is. En dat honden alleen aangelijnd welkom zijn, dus Tara gaat niet mee.
Terugreis heb ik geregeld, nu alleen nog kijken hoe ik er komen ga![]()
Hee, topic gevonden, bedankt voor de tip Ilian! Het lijkt mij ook super gaaf om mee te gaan! Even vragen of Ramses mee mag. (mag vast wel) Hopelijk kan ik dan aansluiten bij een groepje wat 15 km gaat rijden..
Dat wordt gezellig jongens! Annemieke, misschien kan je een paard huren van Mansour? Maarja, hmm, net wat Senta al zei, dan moet je met een groep van hun mee, da's niet zo leuk natuurlijk.. Of met een fiets? Hihi in vol paardrijtenu op je stalen rosIs 't handig om vast een lijstje te maken, onder voorbehoud? En gaan we dan met zn allen voor de 15 km? Gaaf!
Ilian - Chivas
Cesara - Chitto
Senta & Elske - Moon
Lia & Nienke (+Gideon?) - Rebbel
Yvonne & Salvatore?
Nienke W - Wien
Eva - Fenna
Annemieke?
Sanne - Ramses
En wie wil er (met of zonder paard) blijven slapen in Arnhem?
Oooh ik heb er nu al zin in! Het duurt alleen nog zo lang...
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Dat lijkt me echt gaaf!
Ik heb geen idee hoe Pycasso zich in een groep met paarden gedraagt, dus dat is altijd interessant.
Zal mijn pap weer 's aan zijn trui trekken, vragen of ie opschiet met mijn luxe veewagen!
"Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga
Ach, er zijn een hoop savvy mensen mee, dat scheelt altijd een stuk! Gezellig hoorOorspronkelijk Geplaatst door Friese Tinkerfjord
Hebben jullie je al opgegeven trouwens? Dat moet wel individueel geloof ik he..
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Nog niet, eerst moet mijn veewagen heel.Hebben jullie je al opgegeven trouwens? Dat moet wel individueel geloof ik he..
De onderdelen zijn besteld!!!![]()
"Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga
Ja Ik kan natuurlijk niet achterblijven he....... ondanks mijn verjaardag, kan ik deze dag niet zo voorbij laten gaan, wil toch eens ervaren hoe het is en met forumleden lijkt me helemaal gezellig! Dan ga ik mijn verjaardag denk ik de avond ervoor vieren of week erna.. Ik heb me toegevoegd.![]()
Ilian - Chivas
Cesara - Chitto
Senta & Elske - Moon
Lia & Nienke (+Gideon?) - Rebbel
Yvonne & Salvatore?
Nienke W - Wien
Eva - Fenna
Annemieke?
Sanne - Ramses
Gemma - Navajo
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Als het gaat lukken dan kom ik idd met Salvadore. ik heb 4 paarden maar hij is de enige waar ik op kan rijdenOorspronkelijk Geplaatst door Ilian
.
ja ik kan echt niet wachten lijkt me leuk om met z`n alle te gaan
mochten jullie nog een plek zoeken wij hebben een bed and breakfast met plek voor 2 paarden.
en een grote padock
op 15 min afstand van stalmansour.
http://www.hoevekostverloren.nl/#
Sugar in mijn hart Chitto in de weide
Aaah gem wat leuk!! Supertofdan gaan we wel onderweg taart eten hè?
Yvonne, zou superleuk zijn!
Trouwens Nienke (07) als je wil (of Gideon) mag je natuurlijk best een stukkie op Chief!
Oh, dit is echt een thuiswedstrijd... Zullen we...
Rijdend zie ik (nog) niet zitten. Kan wandelen ook en gaan er meer mensen wandelen met hun paard?
Started!
Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
![]()
Héél lief.. maar we zien wel.. het is jouw paardje... dus ga lekker genieten van jullie tocht!![]()
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Leuk dit! Het is ver, maar ik ga eens kijken of ik iemand over kan halen om samen te gaan.![]()
Wat leuk zeg!
Ik ga ook meedoen denk, is voor ons een mooie voorbereiding voor de start van het eventing seizoen (begint in april).
Ga dan wel voor de 25 km. Conditie moet tegen die tijd zeker goed genoeg zijn.
wendy
<!-- w -->http://www.gwistables.nl<!-- w -->
Jaha, mijOorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
![]()
Maarja, daar doelde je vast niet op.... Ik ga je niet aan vervoer kunnen helpen iig en ik woon ook niet naast de deur![]()
Ik ben trouwens wel voor blijven slapen met paard, mits Fenna buiten kan overnachten en met een ander paard staat. Anders is voor haar de lol eraf en voor mij dan dus ook...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers