Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 27 van de 27

Topic: Savvy Horse Club Membership Levels

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    54

Re: Savvy Horse Club Membership Levels

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Staat er in die Mastery Manuals nog veel nieuwe informatie dan?
    Er is al zoveel... ik heb alle levelspakketten al (behalve dan de állernieuwste), LB&HB, de successeries, ben standaard lid van de Savvy Club... Voegt het nog wel echt iets toe?

Hoe dik/uitgebreid is zo'n Mastery Manual?
    Ik kwam het volgende nog tegen:
    That's right as a Gold Member you'll receive an exciting how to manual every month that digs deeper into specific aspects of being savvy! Each 20-30 page manual is jam packed with pictures, illustrations and specific advice on how to maximize your training. Each Mastery Manual builds into a treasured library that's the ultimate knowledge basis of information on how to train your horse yourself.

Upcoming titles include:

• 6 Exercises to Significantly Improve Your Balance.
    • 6 Keys for Developing a Confident, Independent Seat
    • 12 Ways to Increase Confidence - 6 for your horse, 6 for you.
    • A Study in the Art of "Feel"
    • Critical Strategies for Improving Your Emotional Fitness
    Ik heb inmiddels ook wat titels gevonden die ik heel graag zou willen doorspitten (uiteraard allemaal, maar voor nu nog niet zo zeer de rijonderdelen.). Vandaar mijn vraag of ze ook nog na te bestellen zijn. Ik heb de vraag ook naar Parelli gestuurd.
    If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
    What you feel is created largely by what you allow yourself to think.

Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door amethist
    Lees ik het nou goed dat een gold member 100 dollar per maand kost?
    Ja gaaf he! Wat een klein bedrag om zoveel informatie te krijgen, zo veel service, en Parelli te supporten. Ben er zo blij mee!
    Klein bedrag, nou nee, niet echt.
    Alhoewel ik gek ben op parelli en me er niet naar bij voel ze te supporten moet ik eerlijk toegeven dat het toch altijd wel weer een beetje pijn doet in mijn portomonee als ik wat meer wil van parelli.
    Ze zijn zonder twijvel fiks aan de prijs, nu weet ik inmiddels dat het dat geld ook wel waard is, maar ook hier houdt het ergens op wat ik kan maken tegenover mijn gezin.
    Paarden zijn al geen goedkope hobby, parelli studeren is dat al helemaal niet.
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Actief Forumlid SaskiaGerritsen's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2009
    Leeftijd
    38

je kunt ook silver member worden, als de mastery manuals na te bestellen zijn is dat een goede oplossing!
    dan krijg je (bijna) alle informatie die je kunt krijgen over de onderwerpen die je het meest interesseren.
    en mensen die de weekelijkse manegeles inruilen voor een parelli-lidmaatschap zijn echt wel goedkoper uit

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hmmm dus als ik het goed zie, is het verschil tussen silver en gold dat je bij silver 4 x per jaar een Mastery Manual krijgt, en bij Gold elke maand en dat je bij Gold nog 2 x tickets krijgt voor een Savvy Summit (wat dat ook zijn moge) op een Parelli center (ver weg).

Ik wil niet lullig doen, maar het prijsverschil tussen silver en gold is 50 dollar, oftewel 600 dollar per jaar. Die 2 tickets daar heb je niks aan als je niet ook het mogelijkheid hebt naar het buitenland af te reizen (geld...), dus dan betaal je 600 dollar voor 8 manuals extra (tov silver)????

Reken ik nou verkeerd, of rekent Parelli nou zo goed.

Hoe dan ook, ik vind het reteDUUR.
    Audio-cd's zeggen me niets, ik val al snel in slaap bij de stem van Pat... De audiotapes bij de oude levelspakketen vond ik ook niet zo erg boeiend, ik heb de info liever geschreven. Een hotline kunnen bellen is leuk, maar hoe vaak doe je dat nou? Teleseminars zijn ook leuk, maar op de savvyclub website zijn ook al zóveel Q&A's te vinden...

Nee sorry, ik ben nog niet overtuigd.
    Die Mastery Manuals lijken me nog wel interessant, maar toch zeker niet voor dat geld...

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Hmmm dus als ik het goed zie, is het verschil tussen silver en gold dat je bij silver 4 x per jaar een Mastery Manual krijgt, en bij Gold elke maand en dat je bij Gold nog 2 x tickets krijgt voor een Savvy Summit (wat dat ook zijn moge) op een Parelli center (ver weg).

Ik wil niet lullig doen, maar het prijsverschil tussen silver en gold is 50 dollar, oftewel 600 dollar per jaar. Die 2 tickets daar heb je niks aan als je niet ook het mogelijkheid hebt naar het buitenland af te reizen (geld...), dus dan betaal je 600 dollar voor 8 manuals extra (tov silver)????

Reken ik nou verkeerd, of rekent Parelli nou zo goed.

Hoe dan ook, ik vind het reteDUUR.
    Audio-cd's zeggen me niets, ik val al snel in slaap bij de stem van Pat... De audiotapes bij de oude levelspakketen vond ik ook niet zo erg boeiend, ik heb de info liever geschreven. Een hotline kunnen bellen is leuk, maar hoe vaak doe je dat nou? Teleseminars zijn ook leuk, maar op de savvyclub website zijn ook al zóveel Q&A's te vinden...

Nee sorry, ik ben nog niet overtuigd.
    Die Mastery Manuals lijken me nog wel interessant, maar toch zeker niet voor dat geld...
    Bedankt voor de uiteenzetting van je gedachtegang

De mastery manuals worden ook regelmatig op ebay aangeboden dus als je die zou willen hebben hoef je niet per see lid te zijn en kan je ook nog je onderwerp kiezen.....
    Ik zie werkelijk alleen maar mogelijkheden
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Duur is relatief.

Ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn dit bedrag er niet voor overhebben.
    Ik vind het niet duur, het kost nog niet de helft van mijn jaarlijkse collegegeld en ik kan gerust zeggen dat ik de afgelopen jaren VEEL meer geleerd heb (op allerlei vlakken) van Parelli dan op de universiteit (heeft alles te maken met mijn interesse en motivatie hoor )
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    54

Antwoord van Parelli:
    How it works is that gold members will receive 12 mastery manuals throughout the year. This means they will get on each month. If you were to upgrade to gold then you would be able to purchase any of the back issues of the Mastery Manuals.

The silver members receive 4 mastery manuals throughout the year and traditionally these are sent out at the same time as the magazines so
    one in February, May, August and November. If you upgraded to silver then you would be able to purchase any of the back issues that silver
    members have received.
    Het is veel geld per maand, maar het is inderdaad wat ieder voor zich wil. Ik zit op een punt dat ik er echt graag voor wil gaan.

De Mastery Manuals worden ook op Ebay en het Savvy-forum te koop aangeboden, maar je moet er snel bij zijn.
    Ik zou graag willen beginnen met 'Emotional Fitness', maar die is zo te zien erg populair .
    Ik weet nog niet wat nabestellen kost.
    If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hmmm ik zag van de week een Mastery Manual op eBay en daar was al 35 dollar op geboden. Dat vind ik nogal veel voor een boek(je) van 20 tot 30 pagina's!

Ik ben nog steeds wel nieuwsgierig naar de inhoud, maar nee, dat heb ik er echt niet voor over...

Wat moet ik me voorstellen bij een mastery manual?
    www.niettevermijden.com

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    54

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door amethist
    Wat moet ik me voorstellen bij een mastery manual?
    Zie pagina 1 van dit topic.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ik kreeg net een mail van parelli dat de boel weer gaat veranderen.

als goldmember krijg je nu ipv een mastery manual en online mastery lesson

http://www.parellinaturalhorsetraining. ... lub-Update

ik had al een vermoeden dat ze niet eeuwig door konden gaan met die manuals... ik ben benieuwd!
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    54

Ja, ik las het ook vanmorgen!
    Die Mastery Manuals worden nog eens collectible items

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten