Moet jullie helaas teleurstellen die B moet dus NL zijnOorspronkelijk Geplaatst door P a i s
dus jullie zullen het met mij "moeten" doen![]()
Voor mij ook graag vlees BBQ!!
Moet jullie helaas teleurstellen die B moet dus NL zijnOorspronkelijk Geplaatst door P a i s
dus jullie zullen het met mij "moeten" doen![]()
Voor mij ook graag vlees BBQ!!
Tussen droom en daad staan dingen in de weg en praktische bezwaren
Ik wil geen vego!! Ik wil vis aub!
Ik zou graag komen maar ik zit dus nog altijd met het vervoer probleem. Ik moet het nog eens vragen aan mijn ouders. Met de trein zou wel lukken, maar 's avonds laat rijden geen treinen meer dacht ik, en blijven slapen..., ik kan het altijd vragen... Ik laat het wel weten.
he eef, de hele lesgeefcrue komt ook he hihi! Sanne en ik willen vlees, amber vegetarisch en Ana dat weet ik niet- dat moet ze zelf nog even doorgeven.
groetjes eline
Doe voor Anne en mij maar een vlees en een vis menu, dan kunnen we onderling nog ruilen![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ik wil wel eenneeee vis vlees menu.... (geen varkensvlees) is sit te lastig doe dan maar vis....
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
waarom staat er bij mij '1x' voor mijn vlees.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
dat vin dik niet zo lekker hoor, laat die 1 maar, is nogal taai![]()
Ik moet het nog even overleggen (vervoer enz)
Maar ik ben met eten erg lastig op dit moment. Ik ben namelijk vegetarier, eet geen vis, en mag ook nog eens geen melk producten...
Als ik kom zou ik dus zelf eten mee moeten nemen denk ik...
]Lijst met deelnemers en hun menu:
Zeker:
Eveline VLEES
Onno VLEES
Carla (NL) VLEES
Skey (B) VLEES
Sarleen (B) VLEES
Fellor (NL) VLEES (toch?)
Nacino VIS
Eline VLEES
Sanne VLEES
Anna VIS/VLEES
Amber VIS
Evenaar en Anne 1x VIS 1x VLEES
Alie (NL) VLEES
Els.Vreezen VIS/VLEES
Maaike (NL) VLEES
Nog geen voorkeur doorgegeven:
*Sylvia* (ovb)
K-trien (B)
Mandy (NL)
Myacara (NL)
Mafhaf (NL)
Leuk! De Merlac-groep komt ook in zn geheel![]()
Oh wat jammer, 2 juli ben ik er niet. Ik had het echt super leuk gevonden om jullie allemaal te ontmoeten en lekker te bbq-en. Volgende keer ben ik zeker van de partij!!
Ik vind vlees & vis lekker
Nee, sorry, geen vego, maar vissies!! lekkerlekker!
doe maar vlees voor mij
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Vis of vego. Ik mag eigenlijk geen vlees, haha.
Ho dan moet ik ook maar even mijn voorkeur doorgeven. Ik vind alles wel goed, maar om het makkelijk te houden: vlees
Ik moet met de trein komen. Nu las ik ergens vluchtig dat ik naar eindhoven moet geloof ik. En toen? Verder met de bus ofzo? Jaja dan ben je student en heb je OV en weet je nog niet waar alles rijd haha. Maarja mijn OV ritje bestaat ook alleen uit treinreisje den bosch-eindhoven. Moet toch een excuus hebben![]()
ride like the wind
Bladwijzers