Klopt dit zo ong?:
Carla (NL)
Maaike (NL)
*Sylvia* (ovb)
Alie (B)
Evenaar (NL)
Anne (NL)
Nacino (vego)
Sarleen (B) (3)
Skey (B) (3)
K-trien (B)
Mandy (NL)
Fellor (NL)
Myacara (NL)
Mafhaf (NL)
Klopt dit zo ong?:
Carla (NL)
Maaike (NL)
*Sylvia* (ovb)
Alie (B)
Evenaar (NL)
Anne (NL)
Nacino (vego)
Sarleen (B) (3)
Skey (B) (3)
K-trien (B)
Mandy (NL)
Fellor (NL)
Myacara (NL)
Mafhaf (NL)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Geef allemaal alsjeblieft je eet-voorkeur door. Dus vlees/vego/vis en overige wensen.
Ik lees net dat je ieder menu per VIJF moet bestellen. Dus dat worden dan in elk geval al 5 vego of vismenu's denk ik.
Een speciaal menu kan dus alleen besteld worden indien er daar VIJF geinteresseerden voor zijn (kinder/vis/vego)
Er zitten standaard diverse salades, sauzen e.d. bij.
Hier zijn de menu's:
Standaard BBQ-menu VLEES:
= KEUZE UIT:
gemarineerde kipfilet
gemarineerde filetkarbonade (zonder been)
2 stokjes verse kipsaté
barbecueworst
hamburger
gemarineerde biefstuk
gemarineerde speklap
dubbele lamskotelet gemarineerd
gemarineerde rundersteak
Per persoon ongeveer 3 a 4 stukken vlees, deze worden uit diverse menu's samengesteld voor extra keuzemogelijkheden.
Kinder BBQ-menu :
barbecueworst
hamburger
vanille Mousje
leuke surprise
VIS menu
meervalfilet gemarineerd
zalmfilet gemarineerd
visspies
botervis gemarineerd
VEGO menu
groenteburger
vegetarische hamburger
vegetarische worst
2 stokjes vegetarische saté
Kies maar![]()
Hoi hoi,
Ik zal eventjes reageren sie. Ik kom dus langs tesamen met Skey/Kim. Voor mij mag het een gewone BBQ met vlees zijn. Ik breng ook wel wat drank mee evenals het geld. Ik weet wel nog niet of ik en Kim blijven slapen dat zullen we nog moeten bespreken.
Kan je mij misschien dan nog eventjes het juiste adres doorgeven aub.
xxx
Stefanie
Mvg Stefanie
Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.
Het klinkt echt super gezellig. Maar voor mij is het iets te ver die dag en dus niet combineren met een andere afspraak
Ik wens jullie alvast heel plezier en ik lees vast nog wel, hoe het is geweest.
Ohja, het adres, goed plan!
Ramstraat 9 in Valkenswaard (Nld)
postcode: 5555 KX
Oke, ik heb dus een probleempje. Ik heb geen vervoer die dag. Tenzij er dus iemand is die uit de buurt van Hilversum/Utrecht komt of daar in de buurt langs komt wordt het echt een probleem voor mij. Mocht het lukken om toch vervoer te regelen dan voor mij vis of vego, maakt niet uit. Ik laat eht zo snel mogelijk weten.
Ik kom ook graag. Het lijkt me leuk om met Parelli fans kennis te maken. Komen er ook mensen die deel nemen aan de Birger clinic?
Voor mij ook graag vlees!
Ik heb er zin in lijkt me echt heel gezellig![]()
Er komen ook mensen van de Birger clinic ja. Tot nu toe 4 meen ik. (al bijna de helft)
Enne fellor: er rijden ook TREINENin 50 minuten zit je vanaf Utrecht in Eindhoven voor een paar euri. En daar kan vast wel iemand je van het station halen.
Kijk, dat kan ook, haha. Oke, ik ben dr dus zowiezo gewoon bij. Ik dacht dat dat veel langer was met de trein?
En myracara kwam niet toch?
ik kijk er al naar uit, echt supper.
evline, moet ik je een mailje sturen voor voor keuze van menu of gewoon hier zetten
Standaard BBQ-menu VLEES is goed voor mij.
ik breng ook wel een fles of twee peche mee, mmm, lekker. en als de nederlanders eens willen proeven van een lekker belgisch biertje, laat maar horen wat.
geld breng ik ook mee, als ik dat nog moet storten zal je waarschijnlijk langer moeten wachten dan dat ik het gewoon zo betaal.
Lijst met deelnemers en hun menu:
Evt. mag je als VLEES liefhebber ook VIS opgeven (of zeggen VLEES & VIS) want dan bestel ik bijv. 1 vismenu voor 2 personen, wat dan gedeeld kan worden. Ik moet namelijk minimaal 5 menu's per soort bestellen he.
Ohja, en betalen is op de dag zelf gewoon.
Zeker:
Eveline VLEES
Onno VLEES
Carla (NL) VLEES
Skey (B) 1x VLEES
Sarleen (B) VLEES
Fellor (NL) VLEES (toch?)
Nog geen voorkeur doorgegeven:
Els.Vreezen
Maaike (NL)
*Sylvia* (ovb)
Alie (B)
Evenaar (NL)
Anne (NL)
Nacino (vego)
K-trien (B)
Mandy (NL)
Myacara (NL)
Mafhaf (NL)
Hey leuk Alie B komt ook langs![]()
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Hihihi, zag ik ook ja
maarre, wie wil dr nu wat op de bbq laten aanfikken die avond?
Bladwijzers