Ik heb wel zo'n ontzettend sloom paard hihi. Ik moet de laatste dagen heel erg denken aan de woorden van zijn vorige eigenaresse, "hij is wel heel pittig", euh misschien toen ja maar nu![]()
Sinds ik hem heb is hij wel rustiger geworden, maar toch altijd wel onrustig op stal of tijdens poetsen, zadelen en regelmatig onder zadel.
Maar Parelli heeft de slome duikelaar in hem wakker gemaakt, hij is zo sukkelig geworden, komisch om te zien hoor, maar zou toch graag iets meer aktie zien. Als ik met hem wil gaan rennen dan krijg ik er geen aktie in, hij sjokt achter me aan terwijl ik me de blubber ren door het mulle zand. Staat ook zo lekker bevorderlijk voor de interaktie tussen mens en paard![]()
Alles gaat op zijn dooie akkertje, zelfs het hobbelen over het tien centimeter hoge balkje is een slow motion aktie om te zien.
Zucht.... moet ik dan meer met de string werken, wil hem nou juist niet opjagen daarmee, lijkt me zeer anti Parelli.
Please tips als jullie die hebben, want behalve een spaanse peper in zijn kont weet ik zo even niks te verzinnen.
Bladwijzers