Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Wat is dit RB, teveel energie,showen?

  1. #16

    Re: Wat is dit RB, teveel energie,showen?

    Oh wauw ik zie het helemaal voor me

    Nou, dan is het dus niet iets van verlatings-angst-achtig... gewoon een hoog energielevel dan waarschijnlijk?
    Ik heb er geen ervaring mee bij paarden want mijn ponies zijn allebei introvert, maar onze hond is extrovert en die heeft ook enorm veel energie en is niet moe te krijgen! Toen ze nog een pupje was moest ik haar al steeds opsluiten in de bench anders nam ze geen rust, viel ze gewoon niet in slaap.
    Door al die energie zijn zulke dieren ook druk in hun hoofd natuurlijk, ze moeten dat eerst kwijt en kunnen dan pas rustig nadenken of stilstaan (zoals in het geval bij jouw cranio sacraal therapeute).
    Fijn voor je paard dat je endurance met haar doet!!
    Don't make or teach assumptions

  2. #17
    Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.727

    Re: Wat is dit RB, teveel energie,showen?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door jenniferjcristina
    Oh wauw ik zie het helemaal voor me

    Nou, dan is het dus niet iets van verlatings-angst-achtig... gewoon een hoog energielevel dan waarschijnlijk?
    Ik heb er geen ervaring mee bij paarden want mijn ponies zijn allebei introvert, maar onze hond is extrovert en die heeft ook enorm veel energie en is niet moe te krijgen! Toen ze nog een pupje was moest ik haar al steeds opsluiten in de bench anders nam ze geen rust, viel ze gewoon niet in slaap.
    Door al die energie zijn zulke dieren ook druk in hun hoofd natuurlijk, ze moeten dat eerst kwijt en kunnen dan pas rustig nadenken of stilstaan (zoals in het geval bij jouw cranio sacraal therapeute).
    Fijn voor je paard dat je endurance met haar doet!!
    Nog zo iets, bekappen... echt een regelrechte ramp. Als ik de dag zelf of dag ervoor niet heb gereden of iets dergelijks. Doet Annette er wel 1 uur over, Ze is dan zooo ongeduldig, ze staat maar te springen en te doen...

    Ach, ik denk dat ik de oplossing weet.. HEEL VEEL BEWEGING geven..
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •