Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 41 van de 41

Topic: Gratis pavo summerfitkoek!

Actief Forumlid Tozalin's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004

Re: Gratis pavo summerfitkoek!

dat is hardstikke goedkoop!!
    wij hebben alleen 4 paarden, maar het is altijd goedkoper dan krachtvoer!

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Wow.. dat valt mee zeg! Ik denk dat ik maar even ga kijken waar in de buurt ze deze koeken verkopen

Actief Forumlid spinner's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Ik heb ze onderhand binnen gekregen en hij vond ze heerlijk. Hij is erg kieskeurig dus dat zegt wel iets over de koeken.
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

Actief Forumlid *Sylvia*'s Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    53

Yeeah, bij mij is hij ook in de bus gevallen !
    Zal morgen mijne Oli is laten proeven, maar hij zal het wel lusten .. als het maar eten is
    Parelli is een virus, mijne Oliver een passie

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

He, dat is een interessante prijs! Ik had zelf meer iets richting de 25 euro verwacht...

Als nu blijkt dat Shaf in de zomer weer lekker dik wordt, ga ik zeker overstappen op die summerfit. En dan een halve koek per dag, want hij krijgt normaal ook maar 1 kilo brok (alleen nu 2 omdattie zo dun is)

Het lijkt een beetje Ursonne achtig: wel alle vitamines/mineralen maar geen extra energie/eiwitten.
    Alleen is Ursonne ook nog 'biologische verantwoord' en ik weet niet of je dat ook over dit spul kan zeggen

Ga gelijk nog 2 koeken aanvragen: 1 bij mn ouders en 1 bij mn vriendjes adres, hahaha.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Goh valsspeler eveline .

Is een halve koek gelijk met één kilo brok? Wist ik niet (misschien blaadje niet goed gelezen... ). Dan zou het voor mij misschien ook nog voordelig uitkomen. Ik zal het eens nagaan. Ik heb iig gevraagd aan mijn vader hoeveel een zak brok hier kost en dat is 7 euro ongeveer, en daar doe ik wel vrij lang mee (anderhalve tot twee maand denk ik), dus ik weet niet of het echt goedkoper zou zijn die summerfitkoeken, maar wel handiger .

Wij hebben deze koeken al een dik 2 jaar.

In de zomer krijgen ze deze savonds op de weide.

Ik heb echter nog nooit nergens op de verpakking zien staan dat deze koeken krachtvoer zouden vervangen.

Deze koeken zijn speciaal gemaakt voor paarden die uitsluitend op gras of ruwvoer staan en dus geen krachtvoer binnenkrijgen. Staat toch zo op de verpakking....

Tis juist omdat ik geen krachtvoer wil geven, dat ik de koeken gebruik om mogelijke mineralen, vitamines op te vangen die ontbreken bij de eenzijdige grassen op het land.

In de winter hebben ze zowieso gras en verschillende ruwvoeders plus hun oliebak die de tekorten kan opvangen...

Gek maar ik weet begot de prijs niet en hoeveel er in een pak zitten! We kopen ze dan ook in het groot in...

groetjes
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Ik denk dat Julie bedoelt dat het aantal mineralen en vitaminen en sporenelementen overeenkomt met gemiddeld zoveel krachtvoer.

Alleen zou ik zelf nooit kiezen voor de koeken als vervanging voor krachtvoer. Borus is niet snel te dik, en ik vind het altijd leuk om te voeren.
    Desondanks ging de gratis koek er wel in hoor
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Ow nee ik wist eigenlijk niet dat die het krachtvoer niet vervangen, ik dacht dat je dat gewoon kon geven aan je paarden en dan geen brok meer, toch niet dan, sorry .

Maar omdat Eveline zei dat ze dat zou gebruiken in de zomer, in plaats van brok dan, dacht ik dat het hetzelfde was. Nu ja, ik zal het maar gewoon bij onze brokken houden .

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Als je paard de energie uit de bix niet nodig heeft, dan kun je wel summerFit voeren ipv brokken. In de summerFit zitten de vitamines en mineralen, maar niet de extra eiwittenen en koolhydraten en vetten. Zo kun je een pony die normaal snel dik wordt op de wei met nog krachtvoer erbij, toch al zijn vitamines geven.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Mmmm, ik denk dat ik andere koeken heb van Pavo...

Heb gisteren avond even de doos bekeken.

De doos is 15 kg en heet PAVO Geadingar Aura. Deze zijn dus speciaal voor paarden die geen krachtvoer krijgen en 24 op 24 het ganse jaar buiten staan op gras of ruwvoer.

Is blijkbaar wat anders dan hetgene waar jullie over schrijven...

Ik dacht dat het over hetzelfde koekje ging

groetjes
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten