Oorspronkelijk Geplaatst door
Pocalover
Hoi Rowena,
Bedankt voor je vragen. Vind je het goed om mij gewoon lekker jij en je te noemen? Ik ben niet zo een u persoon hoor, niemand op dit forum eigenlijk.
Ik rijd een van mijn paarden met stick, maar dat is om te helpen met de richting en niet de snelheid. Mijn andere paard, rijd ik zonder stick want die heeft een complex verleden en daar doe ik alles nog heel voorzichtig. Als je wilt zien wat ik allemaal uitvoer, dan kun je kijken op youtube bij 'pocalover'.
Ik ben werkzaam als persoonlijk assistent van een Parelli instructeur. In Frankrijk om precies te zijn. Ik ben erg fan van de Parelli pakketten. Ze hebben mij alles gebracht wat ik kan bereiken met mijn paarden en nog veel meer dan dat. De nieuwste dvd's van Parelli kun je aanschaffen en dan aan de gang gaan maar of dat erg goed lukt alleen thuis met de dvd's, dat vraag ik me af. Je zou de nieuwe dvd's kunnen kopen EN les nemen van een Parelli instructeur of ervaren mensen hier op het forum die je goed kunnen helpen. Dit forum staat ook vol inspiratie.
Dat je paard geen last van je rug zou hebben omdat de barebackpad van goed materiaal is, dat is voor mij een loos argument. Daar kun je niks over zeggen. Een goede chiropractor, osteopaath of wellicht paranormaal therapeut zou daar waarschijnlijk iets zinnigers over kunnen zeggen.
Heel veel succes in ieder geval!
Liefs
Roos
Bladwijzers