Ik moet helaas afhaken![]()
Ik moet helaas afhaken![]()
Jammer Volare!
Ik heb vandaag de trailer gereserveerd, dus bij deze komt Maroush ook meeNu maar hopen dat het laden komend weekend goed gaat, maar was bang dat anders trailer misschien al verhuurd zou zijn..
Weet jij toevallig al iets Marja?
Als we met z'n 7-en zijn, komen de kosten op 18 euro pp aan bakhuur. Da's nog wel te overzien
Met paard:
- Mariël & Lazir
- Lia & Rebbel
- Nelleke & Rowan
- Annemieke & Maroush
- Marja & Atli + Menglöd (onder voorbehoud)
- Gemma & Navajo
- Elske & Moon
Zonder paard:
- Floor
- Dineke
- Janneke
- Anja
- Nicky (onder voorbehoud)
- Fellor
- Dyonne
- Wilrieke (met camera!)
- Kiki & Diana (onder voorbehoud)
Joepie, Maroush komt mee![]()
€18 is indd goed te doen.
Ik heb er echt héél veel zin in![]()
Always put the relationship first!
Nee, ik weet het nog niet.
Als ik me goed voel, kom ik zeker. Want ik heb er wel zin in!
Maar mijn gezondheid is nogal een yoyo momenteel, dus ik ben bang dat ik het écht pas net van te voren zeker ga weten...
He wat vervelend joh Marja! Geen haast, dan horen we het dan wel![]()
Is wel handig trouwens denk ik als iedereen het geld paar dagen van tevoren (naar Mariël?) overmaakt.
Ja, alleen weten we pas op de dag zelf wie er daadwerkelijk komen...
Hmm een dag van tevoren zullen de meeste mensen het wel weten toch?
Ik heb geen idee hoe dat gaat met betalen, als het ter plekke contant is, kan iedereen die komt gewoon 25 euro meenemen, dan zitten we altijd goed (er vanuit gaande dat we iig wel met z'n 5-en zijn).
Nouja, ik weet het ook niet wat handig is.. Maar zou het vervelend vinden als Mariël straks achter geld aan moet lopen, omdat zij toevallig gereserveerd heeft.
![]()
Ik geloof dat we contant mogen betalen. Dus dan is het idd handig als iedereen genoeg mee heeft.
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ja, laat iedereen gewoon 25 euro meenemen, dan komt het wel goed.![]()
Okee super, da's dan ook weer gefixt![]()
Ik zal ook zorgen dat ik genoeg bij me heb.
Het is van 1 tot 5 he!
betekent dat, dat we ook om 1'en of net iets erna mogen aankomen, of ook iets eerder !?
in de tijd dat ze even rust hebben of wij pauze, staan ze dan in een stalletje ?
Ik ben erg benieuwd met het trailer laden, heb het al een tijd niet kunnen oefenen, maar ga er gewoon de tijd voor nemen, moet goed komen.
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
de bak is pas gereserveerd vanaf 1 uur dus ervoor lijkt me misschien niet zo handig. verder zijn er geen stallen ofzo gereserveerd..
Voor zover ik weet, zijn er geen stallen bij Nimmerdor. Wel een buiten-paddock. Maar je kunt wel binnen wachten, op de poetsplaats naast de binnenbak.
Hmm de kans dat Lazir en ik mee gaan doen aan de playday wordt eigenlijk heel klein..Zn been is nog steeds dik, en morgen heeft hij de laatste dag medicijnen... dus eerst afwachten of het dun wordt en hoe hij het gaat doen zonder pijnstillers/ontstekingsremmer.
Ik zie dat er heel veel mensen hebben afgezegd, dus ik zal proberen of ik toch mijn paard dan die kant op kan krijgen. Is misschien wel zo leuk. Mijn vader rijdt normaal voor mij met de trailer, maar die is op vakantie dus ik zou dan moeten kijken of ik iemand anders kan strikken... Alleen als jullie graag een extra paard erbij hebben natuurlijk.
Ik kan evt. ook nog een bal meenemen van 65 cm.
Bladwijzers