Oh gelukkig, ik mag nog meeOorspronkelijk Geplaatst door Moon
![]()
Oh gelukkig, ik mag nog meeOorspronkelijk Geplaatst door Moon
![]()
Surrender to fun!
Leuk dat het zo druk wordt![]()
Zal ik mezelf dan maar aanbieden als chaufeur met auto? Met de slankste dames achterin moet dat nog wel gaan met z'n vijven......Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
haha uuuh slank.... nee dat komt helemaal goed hoor.Oorspronkelijk Geplaatst door senta
Ik zou me dan zelf wel kunnen laten afzetten op een plek dichtbij, oosterbeek/wolfheze/ede-wageningen station.
leuk!!
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Ik moet helaas werken en kan mijn dienst niet ruilen...![]()
jammer!!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
He da's echt jammer joh!
Helemaal niemand die verder nog met paard wil komen? Met 3 is wel een beetje weinigIk ben wel benieuwd om Navajo, LB en Moon in 't echt te zien
![]()
Is dit nou op dezelfde locatie als waar de Equiday gehouden wordt?
Ik heb na het gezellige forumdiner van gisteren ineens wel weer zin in nóg wat gezelligs.
Weet alleen nog niet zeker of ik die dag kan...
ja, het is op de plaats van de equiday! zou gezellig zijn Marja!het is idd jammer als het maar zo weinig paarden zijn....
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Hmmmmmm het klinkt wel aantrekkelijk! En ik zou dan met 2 paarden komen, is gelijk de boek wat meer opgevuld.
Begrijp ik nou goed dat het van 1 tot 5 is?
En wat zijn nou precies de kosten?
Jaaa ik stem vóór![]()
Het is idd van 1 tot 5. De bakhuur is 125 euro, dus dat delen we over het aantal mensen met paard ofzo?
Iig komen Lazir, Rebbel en Rowan. Misschien Maroush en Volare stond ook onder voorbehoud.
En nog een boel mensen zonder paard, ook super gezellig, maar wel leuk als er dan ook wat paarden zijn![]()
Oké dus als er 4 mensen met paard zijn (als ik mezelf meereken), dan zou dat op zo'n 30 euro per persoon komen.
Kunnen d'r niet nog wat meer mensen komen.
Wordt anders best een dure playday zo (zeker met reiskosten: m'n vrachtwagentje rijdt 1 :6,5 ofzo...)...
Ja idd, behalve dat het gewoon heel leuk is om forumleden met hun paard te zien, blijft het dan ook wat betaalbaarder![]()
Ik doe heel hard m'n best om met Maroush te kunnen komen, dan zou het 25 euro pp zijn. De bak is groot genoeg (30x60), dus er kunnen nog prima wat paarden bij!!
Ik hoop ook op nog een paar mensen met paarden, moet ook makkelijk passen.
Zou leuk zijn als je ook kwam Marja![]()
Always put the relationship first!
Zet mij maar onder voorbehoud bij de deelnemers dan.
Ik denk wel dat ik pas in de week ervoor kan beslissen of ik kom, ik hoop dat dat geen probleem is?
Bladwijzers