Helaas kan ik niet komen kijken omdat ik dan een weekendje weg ben... Volgende keer beter! Dus Lia, ik kom niet!
Helaas kan ik niet komen kijken omdat ik dan een weekendje weg ben... Volgende keer beter! Dus Lia, ik kom niet!
Ik vernam vanochtend dat er einde van de week weer sneeuw opgegeven word, please no
Heb ook besloten dat Fientje mee komt, is goede ervaring voor ons samen, Reb is dus ook beschikbaar voor fans :P
Met paard:
Lia & Phenix en Rebbel
Annemieke & Maroush
Mariel & Lazir
Elske & Moon
Janneke & Lb
Marja & Atli en Menglöd
Zonder paard:
Kiki (zit niet op het forum)
Nicky (myracara)
Zayna
Floor
Dineke
Wilrieke
Nelleke
Always put the relationship first!
Nee toch, niet weer sneeuw?!?
Dat zal dan vast wel alleen in Friesland vallen, ofzo. Niet bij ons!![]()
Net even op omroep gelderland, knmi en buienradar gekeken.
Deze voorspellen alle drie droogte
Lia, wat leuk dat je fien ook meeneemt!
ik heb nog geprobeerd om vervoer te regelen zodat Sultan toch mee zou kunnen.. maar helaas ik kan denk ik niks regelen. Ik wil wel nog steeds komen kijken hoor
A lot of people talk to horses, not many listen
ik was net in onze bevroren baken toen ging het ook nog is miezersneeuwen. Maar daar is het inmiddels mee opgehouden.
Ik hoop maar dat er géén sneeuw komt!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ik ben echt heel erg, maar het plan is toch weer veranderd
Net trailerladen geoefend met Fien. Hij gaat er goed in, blijft ook staan, maar met de klep dicht is het dikke paniek.
Dat gaat niet in een paar dagen haalbaar zijn, dus toch nog maar even niet, iets te enthousiast van mij.
Met paard:
Lia & Rebbel
Annemieke & Maroush
Mariel & Lazir
Elske & Moon
Janneke & Lb
Marja & Atli en Menglöd
Zonder paard:
Kiki (zit niet op het forum)
Nicky (myracara)
Zayna
Floor
Dineke
Wilrieke
Nelleke
Always put the relationship first!
Jammer Lia maar geeft niet, verstandige keuze als jij (en fien) jullie er nog niet goed bij voelen.![]()
Off-topic: Net ff gecheckt voor maart: alleen de laatste zaterdag was nog beschikbaar. Zondagen zijn er nog wel meer vrij.
om hem te verzetten?
Nee, als optie voor volgende keer :P
ppffff hier ligt alweer n laag sneeuw!!!![]()
Hmmmfff, ik had door de ontluikende krokusjes al een beetje een lentegevoel. Das nu weer ondergesneeuwd!![]()
Hier sneeuwt het ook al flink door..
Tis nog geen zaterdag, maar toch..![]()
Surrender to fun!
hier ook een laag sneeuw
en als er eind maart nog een playday wordt georganiseerd probeer ik vervoer te regelen om mee te kunnen doen!
Nu kan ik alleen een uit purmerend regelen en dat is 80 euro. vind ik ff een beetje te duur
Bladwijzers