Ik wil ook graag weten wat het kost om te komen kijken![]()
Ik wil ook graag weten wat het kost om te komen kijken![]()
En ik ook..
xxx julieke
hoi allemaal
hierbij de kosten voor het interactief kijken is 60 euro per dag. Je mag dan vragen stellen, meedoen met de theorie, meedoen met de simulations en natuurlijk kijken bij het praktijkgedeelte.
volgens mij incl lunch, maar dat weet ik niet zeker
3e graads instructrice Rechtrichten & NH instructrice
Okee, bedankt!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
hey allemaal
even ter confirmatie: het is incl uitgebreide lunch, en tussedoor koffie, thee en dergelijke!
gr
Kim
Ik doe mee met mijn pony samen met een stalgenootje allebei op woensdag,mits mijn vader ons kan brengen maar dat hoor ik vanavond, maar dat wil hij vast wel doen voor die ene keer. Zal wel een spannende dag voor Lindsey worden![]()
hey Hester
Inderdaad spannend! Komt Astrid dan mee?
gr
Kim
Hey iedereen,
Ben vanavond naar de Demo geweest en als het al kan, wederom nog enthousiaster geworden om weer aan het
spelen te kunnen straks als ons ventje er is
Ik heb wat foto en film materiaal dus als jullie het leuk vinden kan ik dit hier plaatsen?
Liefs
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
oeh dit is hier vlakbij!
Helaas even geen 60 euro over![]()
Nou de informatie die je krijgt is alleszins veel meer waard !Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Hij was nog bij ons voor enkele weken !
Dus wie tijd heeft....hophop er naartoe![]()
www.bloggen.be/whisperer
oh ik zie nu ook dat het level 2 en 3 is, ik ben pas net begonnen in level 1 dus waarschijnlijk is het nog wat te hoog gegrepen voor me!
Ik ben ook naar de demo geweest gister. Ik vond het echt super leuk!Het was wel een lange zit en vrij koud op het eind. Maar echt heel erg de moeite waard
Zo gaaf om te zien wat je allemaal kan bereiken met Parelli. Echt een enorme motivatie om verder te gaan. En weer veel inspiratie voor nieuwe spelletjes
![]()
Ik was met een hele grote groep vriendinnen. Waarvan er maar twee al bekend waren met Parelli. Maar de demo was heel duidelijk en alles werd helemaal vanaf het begin uitgelegd, dus iedereen kon het heel goed volgen.Ik was wel trots hoeveel ik al wist
maar ook als je dus nog nooit van Parelli had gehoord, dan kon je het toch goed volgen. Het was ook erg leuk dat ze dressuur- en westernruiters hadden. Daardoor kon iedereen er wat van leren. Mijn vriendinnen vonden het ook allemaal heel erg leuk!
@MissMaris, ik zou het erg leuk vinden als je je foto's en filmpjes wil delen!Misschien kan je dan het beste een foto-topic openen? (ik weet het ook niet hoor, ben ook pas net nieuw hier
)
Morgen hele dag cursus heb er super zin in, ga nu lekker slapen want moet heeel vroeg op!
Veel plezier morgen! Laat je me weten hoe t was?
xxx
Ik zal van het weekend (denk zondag) wel even wat plaatsen in een nieuw topicje![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Bladwijzers