Hihi, vind het best wel grappig wat jullie (hollandertjes) ervan maken![]()
Het zou idd leuk zijn.. een meeting met belgjes en hollandertjes dooréén, maar dan wel ieder zen dialect houden, haha, fun verzekerd !
Ss
Hihi, vind het best wel grappig wat jullie (hollandertjes) ervan maken![]()
Het zou idd leuk zijn.. een meeting met belgjes en hollandertjes dooréén, maar dan wel ieder zen dialect houden, haha, fun verzekerd !
Ss
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
En ikke Geels (met die echte lelijke aaaa)
"Dromen komen uit..."
Hai,
Seg Julie, wat denk jij wel. Ik ben normaal gezien wel rasechte west-vlaming eh![]()
. Ik geef toe dat er wat limburgse invloed inzit maar dat kan heel snel opgelost worden. Ik voel mij nu wel ferm in mijn eer gekrenkt
.
Enfin deze discussie is wel heel erg off topic geworden. Terug naar de playday mss.![]()
xxx
Stefanie
ps:Ben vandaag in een smiley bui![]()
Mvg Stefanie
Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.
Ow sorry stefanie maar ik vond je echt stereotype limburgs klinken, dat viel me echt op. Sorry hoor.
En jaja die playday was leuk hé(on topic!).
hahaha, dan heb je nog geen echte limburger gehoord! die zijn echt veel traaaaagggeeeerrrr![]()
aarghh daar gaat de kwestie terug. Limburg versus w-vl. Hihi, vroeger lachten ze in bij mij thuis met mijn vriendje omdat hij limburger is. En nu ik in limburg op school zit lachen ze met mij omdat ik west-vlaming ben. Wat is het leven toch moeilijk. Hihi.
En Julie, t'was maar ene grapje hoor.
xxx
Stefanie
Mvg Stefanie
Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.
Ik dacht dat het 1 pot nat is, dat belgs/vlaams![]()
Ik kon het niet begrijpen maar als je iets in het gronings had neergetyped, dan was het waarschijnlijk niet veel beter geweest.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Hehe moet ik toch nog een beetje mijn dialectenkennis bijschaven. Enne Pais, er is véééél verschil in het 'belgisch' hoor, net zoals in het nederlands waarschijnlijk zeker?
![]()
Bladwijzers