Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: zaterdag 28 november open lesavond AKASHA

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

zaterdag 28 november open lesavond AKASHA

Het is kort dag, maar morgenavond (zaterdag) is er een open lesavond bij Akasha in Wijchen: de indruk van de ruiter op het paard. Er wordt gebruik gemaakt van een impression pad. Toegang is 12,50.

Zie ook hier: http://www.akasha-rijkunst.nl/

Ik denk dat ik er wel naar toe ga. Gaan er meer mensen?

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

Re: zaterdag 28 november open lesavond AKASHA

Ik kan helaas morgenavond niet, anders was ik graag gegaan.
    Ik heb net wel Anne Muller aan de lijn gehad en bel haar maandag terug, ga namelijk met Emma een privéles nemen bij haar. Ze heeft gezegd tegen mij, dat ze mijn pijn kan verminderen in mijn lijf en dat ik daardoor minder rolstoelgebonden wordt. Dus ja ik wil dit erg graag proberen.

En Marja, ik ben benieuwd wat er morgenavond uitkomt, dus als je gaat zie ik graag een verslagje verschijnen
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Dat ga ik niet trekken, met griep. Maar wel interessant, ik wist niet dat je een impressionpad ook daarvoor kunt gebruiken, ik dacht alleen onder het zadel.
    Die foto's waarnaar een link staat op de site van Akasha, die zijn ook wel interessant! Grote verschillen tussen mensen en bijna iedereen zit dus scheef...
    Mocht je een verslagje willen schrijven dan ben ik net zo benieuwd als Loesjevos!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Pfff inmiddels ben ik ook ziek aan het worden, dus ik hoop dat ik morgen kan gaan!
    Jammer dat ik jullie er in elk geval dan niet zal treffen.

Poeh Loesje, dat vind ik nogal een uitspraak van Anne, dat ze jouw pijn kan verminderen zodat je minder rolstoelafhankelijk wordt! Hoe kan ze dat nou weten??? Ik zou dat zelf nooit aan iemand durven beloven. Wel dat ik kan helpen je lijf beter te voelen en een betere zit te krijgen, maar níet garanderen dat pijn minder wordt...
    Dus ik ben wel heel benieuwd naar hoe die les je gaat bevallen!

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Yup ...ik ga ook komen! althans..dat staat in de planning! Lijkt me heel intressant.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik ben helaas niet geweest... ik ben snipverkouden en na 's middags een paar uurtjes in de kou bij de paarden geweest te zijn, had ik 's avonds toch wel érg veel zin om lekker warm thuis te blijven...

Lieke, ben jij nog geweest?
    Of iemand anders?
    Ik ben wel benieuwd hoe het was...

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Ow das balen!! Ik ben ook niet meer gegaan Ik was zoooo moe en kon toch niks meer in me opnemen en zit met de financien een beetje krap dus heb ook besloten niet te gaan.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Jammer! Geen forumvertegenwoordigers dus....

Aangemeld
    Aug 2009

Helaas inderdaad, even reageren op marja's eerdere berichtje in dit topic.
    Ik vond het zelf ook wel een gewaagde uitspraak van Anne, maar ik ga het wel proberen , ook al kan ze me helpen door me lijf beter te kunnen gebruiken en waardoor ik minder last heb van mijn lichaam en vooral mijn benen, zou ik al zo gelukkig zijn.

Ze vertelde een verhaal van een meisje dat bij haar op manege kwam rijden. haar moeder zei" let maar niet op haar benen en voeten over 2 weken hebben we operatie gepland staan , zi eliep met x-benen en met haar voeten naar binnen." Anne zei dat ze toen echt die moeder zowat gesmeekt had of ze even met haar dochten aan de slag mocht gaan, na een half uur ging het kind naar haar moeder toe, mama ik kan ook zo lopen, dus met o-benen en voeten naar buiten. het kind heeft geen operatie meer nodig gehad.

Ook is ze bezig geweest met een menner die spastisch is, en die meedoet met wk voor mensen met een beperking. Met hem is ze op horse-event begonnen. Die man had altijd pijn tijdens het mennen, op een schaal van 1 tot 10 zei hij een 9, nu is ze paar keer met hem bezig geweest en hij zegt, ik heb minder ben denk nu een 6 of een 7.

DUs na deze verhalen heb ik wel zoiets van het is het proberen waard.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ja, het proberen waard is het zeker! Dat wilde ik je ook zeker niet uit het hoofd praten hoor.
    Ik vind het alleen nogal een gewaagde uitspraak waarmee ze mensen wellicht valse hoop kan geven. En valse hoop geven, dat vind ik erg.
    Maar ik hoop van harte dat ze je kan helpen met je pijn! Laat je nog eens horen hoe het je vergaan is? Wanneer ga je eigenlijk?

Aangemeld
    Aug 2009

Ik ben zeker niet 100% overtuigd, en ben het er mee eens dat het een gewaagde uitspraak is. Ik geloof ook niet dat ze me er echt uit kan krijgen, maar al kan ze me pijn iets verlichten, dan zou dat al mooi zijn.
    En zo niet dan heb ik wel een leuke les gehad, lekker met me paard bezig.

ik ga vanmiddag weer bellen om te horen wat er allemaal mogelijk is. En ik zal inderdaad wel verslagje schrijven.

Bladwijzers

Forum Rechten