Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 106 tot 119 van de 119

Topic: Indoorplayday Drenthe 30-1-2010 binnenbak Schuinesloot

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re:Indoorplayday Drenthe 30-1-2010 binnenbak Schuinesloot

Jaaaa, de foto's!

Er stonden er verrassend weinig op mijn camera. Eigen schuld natuurlijk...
    Margriet (Amethist) heeft wel wat filmpjes gemaakt.

Van Shanna en Damat helemaal geen foto's, verder alleen dit:

Tobbe en Mísa:

Kleine Henkie op het mega-blok:

En de hilarische duo-blok foto's:

Ik heb een hoop lol gehad vandaag! Leuke duo-oefeningen gedaan: yoyo en circling met Shanna en Mísa, samen met Eef. En aan het eind van de middag nog samen met San en Henkie, allerlei variaties op de circling game met 2 paarden, ook 1 linksom en 1 rechtsom. Mísa vond het prachtig om Henkie proberen te pakken, arme Henkie moest toen wel in draf

Net toen Henkie naar mij toegelopen kwam, zei San 'ik wil ook even rijden'. Waarop ik als grapje zei: "kom Henkie, tussen mijn benen door, dan stijg ik op via je hals". En die maffe Henkie loopt echt onder mijn benen door, waardoor ik op mijn buik op zijn rug beland
    San rende ineens heeeel hard naar de WC
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Geweldig, die blokfoto's!
    Zo te lezen was het een geslaagde middag!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Actief Forumlid Moon's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    32
    Dagboek Berichten
    14

Wat een leuke foto's!
    Ik ben benieuw naar de filmpjes.
    Klinkt als een erg gezellig dagje.

Ziet er gezellig uit! Leuke foto's!
    Hoop dat er nog meer foto's komen
    Surrender to fun!

Actief Forumlid joram's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Leeftijd
    40

Wat leuk die foto, hihi Tobbe weet duidelijk overal wel een leuk vriendje te vinden
    Was hele leuke dag, en wil ook zeker Gipsy Spirit heel erg bedanken. Want zonder haar hulp zou ik nooit zover zijn gekomen. Vindt echt gaaf dat we zoveel hebben kunnen leren en ben ook zeker super trots op Tobbe. En ik had ook zeker niet verwacht om 5 uur lang met hem bezig te kunnen zijn zonder dat hij aan eten zat te denke.
    Al moet ik wel zeggen dat ik hem die dag er voor flink voor hooi heb laten eten, en ik ook meer dan 2 uur lang met hem ben wezen knuffelen. Tja ben duidelijk echt heel dol op hem, en is voor mij tegenwoordig zou makkelijk aan hem te zien waar hij graag gekriebeld wilt worden waardoor erg leuk knuffelen met hem is.

Had zelf die dag wel nogal last van dat ik nogal bang was dat Tobbe gauw iets erg saai zou vinden, waardoor ik uiteindelijk wat te spannend voor hem maakt. Vooral bij de squeeze. Tja sorry dat hij er uit angst zo vandoor ging, want was niet echt handig van mij om meteen zo iets moeilijks aan hem te vragen.

Reis naar Amsterdam ging super, moest nog wel lang wachten waardoor ik erg blij was met stalletje voor hem en kleine plukje hooi.
    En was ook super blij dat ik werd opgehaald met de grote Landrover want die lag met de trailer super op de weg, terwijl we later met kleine boodschappen autoje wel alle kanten op gleden.
    Aangekomen komen op stal hebben we Tobbe in de wei gezet bij hooi net. Tobbe rookte duidelijk dat daar anderen paarden waren geweest waardoor hij zich daar meteen veilig voelde en lekker begon te eten (terwijl rest op stal stond). Toen nog even flinke onweer maar kon hem niks schelen en ondertussen stond hij er zo relax te staan waardoor ik heb besloten om te gaan kijken of hij 24 uur buiten kan gaan staan. Ik ga maar zo gauw naar bed, morgen vroeg naar stal en aan eind nieuwe dagboek opstarten over Tobbe en mij

Het was voor ons een dag met een gouden randje. We hebben veel geleerd en ons reuze vermaakt.Hier alvast het algemene filmpje en wil nog een eigen filmpje maken want er zat te veel leuk film materiaal bij om het in 1 filmpje te plakken....

http://s75.photobucket.com/albums/i2...ayinternet.flv

Oja we waren het op de terug weg unaniem over eens dat we een Eefje schoondochter willen. Dus Eefje.... hoe oud ben je en heb je al een lover?

www.niettevermijden.com

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Wat een gaaf filmpje!
    Knap dat je dat zo snel in elkaar zet.

Ik lig weer helemaal in een scheur om het Henkie-Mísa circling filmpje aan het eind
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Leeftijd
    38

Wat een leuke foto's en filmpje! Het ziet eruit alsof jullie allemaal veel lol hebben gehad
    A lot of people talk to horses, not many listen

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ik heb ook een leuke dag gehad. Ik had naderhand een wat ontevreden gevoel voor mezelf, omdat ik Damat niet echt iets nieuws heb kunnen leren. maar na een flinke schop onder mn kont besefte ik pas hoe nieuw ALLES was wat ik met hem deed die dag. Damat heeft 6 jaar in een stal opgesloten gestaan, en staat sindsdien 2,5 jaar op mijn weiland. verder NIKS. Andere paarden heeft hij nauwelijks gezien. Een binnenbak is onbekend voor hem. Hindernissen, blokken, blauwe bal, en vooral ook vreemde mensen, dat alles moet een immense ervaring zijn geweest voor hem.
    Mijn knappe en stoere Damat!!!

Ik heb me een beetje verbaasd over hoe lief en geduldig en rustig Shanna is bij onbekende minder veeleisende mensen. Ik vond haar altijd erg eenkennig, maar dat blijkt met de tijd toch wel verdwenen te zijn. Misschien snapte Shanna gisteren heel goed haar taak "steun voor Damat", want thuis is ze toch niet erg bij me weg te slaan en nu liep ze probleemloos met andere mensen mee zonder naar mij om te kijken. Alleen trailerladen doet ze niet voor iemand anders

Toen mn beide stoere paardjes weer op de wei stonden hadden we nog een uurtje de binnenbak afgehuurd. Ik heb dus nog maar even Henkie in de trailer gezet (die direct omdraaide in de 2paardstrailer, hihi) om ook hem eens een leuke ervaring te geven.
    Dat was een leuk idee vond Henkie. Hij heeft me verbaasd hoe stoer en slim hij is. Henkie en Misa is een erg grappige combi zeg!

Al met al een fijne dag zo, zij het wat druk vanwege het wisselen met de paarden.

De catering was trouwens helemaal geweldig geregeld zeg!!! Heel erg bedankt voor alle lekkers en warms

Inderdaad Sandra het is helemaal geweldig wat jij met Damat hebt bereikt dus ...van mij krijg je een hele dikke en een nog fijnere en je paardjes krijgen al helemaal een .

Wat een super leuk filmpje Margriet, top om Evi nog even te zien rijden en springen. Dat stukje had ik net gemist.

"In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Wat een leuke foto,s en filmpjes, mooi gedaan Margriet, mijn computer loopt alleen altijd vast als ik naar die site ga om jouw filmpjes te bekijken.
    goh sandra ben je er toch geweest met Damat, heb je daar foto,s van, superstoer vindt ik dat dat jullie dat samen kunnen doen.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid Eefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2009
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    90

Wat een fijn filmpje weer
    Het was echt een leuke dag.
    Sandra, bedankt dat ik met Shanna mocht spelen. Wat een geweldig paard, heb veel van dr geleerd!

Ennehm Margriet, ben voorlopig nog niet van plan iemands schoondochter te worden,hihi, helaas
    www.eenehorsemanship.nl
    Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente

Zo dan nu ff mijn up-date....

We hebben een heerlijke dag gehad. We hebben opzich niet zo heel veel nieuwe dingen geleerd maar vooral geleerd wat wij fout doen. Hoe wij af en toe verkeerde of dubbele signalen geven aan Odet. Odet was zaterdag echt weer helemaal geweldig. Ze deed vreselijk haar best voor ons en was vet relaxed. S'middagd heeft Martijn met het nieuwe bareback pad gereden en kwam hij helemaal los onder leiding van Eefje. Martijn is hoogbegaafd en heeft een aantal klassen over geslagen. Hierdoor kan hij emotioneel niet altijd het kind zijn die hij nog wel is. Er was zaterdag geen concurentie van andere kinderen en de open en spontane houding van Eefje zorgde ervoor dat Martijn ook lekker open en spontaan was en dat terwijl hij liever niet mee wilde. Dus Eefje als je je bedenkt dan wil ik best je schoonmoeder worden hoor . Maar geef je groot gelijk dat je nog ff lekker blijft genieten van alles.

Ik heb een filmpje gemaakt van grotendeels Martijn. We begonnen te laat met filmen.

http://s75.photobucket.com/albums/i2...laydayodet.flv
    www.niettevermijden.com

Actief Forumlid joram's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Leeftijd
    40

Wat leuk al die flimpjes.
    Ben ze eventjes wezen kijken en zie dat er meerder zijn. Erg leuk

Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678

Bladwijzers