Ik kan dan wel..
Ik kan dan wel..
Het lijkt me zo leuk om uiteindelijk weer eens in Drenthe te gaan wonen........ dan ben ik wat dichterbij.
Alternatief zou natuurlijk zijn om hier een manege af te huren en zelf iets te organiseren.............
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Een week later kan ik niet![]()
Zit dan in Vancouver de schaatsers aan te moedigen![]()
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Als je geen trailer kunt vinden weet ik er nog wel een die voor heeeel redelijke prijs te huur isOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Het lijkt me trouwens leuk om te komen, ben ik eventueel welkom met mijn welgemanierde jaarling hengst? Zodra de datum vastgesteld wordt moet ik nog wel een auto lenen, dus definitief kan ik nu niet toezeggen.
Sorry als er mensen komen met hengsten blijf ik thuis !
ik heb een merrie en heb geen zin in gezeik daarmee dat ze hengstig is of word..
dat dacht ik ookOorspronkelijk Geplaatst door ali
![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Week later kom mij ook niet goed uit aangezien Tobbe aan eind van januari naar Amsterdam gaat.
Tja, jullie hebben wat gemist want heb uiteindelijk stal gevonden waar Tobbe wel ruim 10 uur per dag buiten on winter wie kan staan samen met 4 andere paardjes en op stal kunnen ze ook contact met elkaar hebben. Vandaar dat ik heb besloten om Tobbe ook eerder te laten ophalen. Volgende week ben ik uitgenodigd om langs te komen en dan ga ik mee maken wat er uit komt.
Leuk, Joram! Dan is het voor jou elke dag playday![]()
De datum is nu gesteld op 6 februari.
Het is de binnenbak in Schuinsloot geworden, hier ga ik al een jaar heen en ik mag de bak voor 100 euro afhuren van 10 tot 3 (of tot 4... dat ben ik even vergeten) Dat lijkt me redelijk. Het heeft mijn voorkeur omdat deze man erg vriendelijk en gastvrij is en het leuk vindt wat we doen.
Deze bak is niettemin slechts 20x40m, en daarom is het maximum aantal deelnemers met paard 6.
uiteraard kunnen mensen zich reserve stellen, want er vallen er altijd wel wat aanmeldingen af op het laatst (mensen die hun paard bijvoorbeeld eerder naar huis halen, hé joram?)
Ik wil wel komen met nicky maar niet als er hengsten zijn dan gaat het voor mij over !!
Hengsten wil ik er ook niet bij hebben. Dus helaas Saskia, je kunt wel komen kijken, maar een eenjarige hengst gaat teveel onrust veroorzaken denk ik.
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Dan kan ik niet, jammer zeg, volgende keer meer geluk hoop ik dan maar.
![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Oww, da's wel jammer, als er dan een hoop moeten afzeggen omdat het een week later wordt.
San, kun je het nog (terug)verplaatsen naar de 30e?
Dan probeer ik wat minder uitbundig te feesten, zodat ik zaterdagochtend al met de auto kan rijden![]()
Eveline joost wil ook wel rijden..
Sandra 1 paard
Eveline 2 paarden
Margriet 1 paard
Marjo 1 paard
Annelies 1 paard
(Joram 1 paard)
Eefje niet op 6 feb)
Marloes (niet 6 feb)
Reserve:
Rieta 1 paard (vriendin van mij)
Mieke en Femke zonder paard
Ok, als Evi zich iets minder klem drinkt, dan kunnen we 30 januari aanhouden (tja, evi is toch wel VIP he)
Ik zit nu op 6 paard, plus Joram misschien. Evt zou Evi 1 paard thuis kunnen laten, zodat er genoeg ruimte is voor iedereen inclusief Joram.
Joram, wanneer weet je meer over de verhuisdatum. 30 januari is wel heel erg eind januari natuurlijk![]()
Hoi Sandra,
Dat weet ik, Tobbe blijft vanwege playday speciaal nog eventjes in Drenthe. (Na 30 jan gaat hij verhuizen).
Bladwijzers