Ik heb een hoop broodjes ingeslagen en 2 pakken drinken.
Een Senseo mee zou geweldig zijn, vrees dat slapen er vannacht bij in gaat schieten![]()
Ik heb een hoop broodjes ingeslagen en 2 pakken drinken.
Een Senseo mee zou geweldig zijn, vrees dat slapen er vannacht bij in gaat schieten![]()
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
haha, dat wordt dan gezellig bij de beide evelines in de auto
Marlous gaat mij morgen gezellig helpen met het inladen van mijn stoere echtpaar. Ik heb de bordjes met opdrachten inmiddels uitgeprint. Ik neem wel een waterkoker, thee en plastic bekertjes mee. En suiker en melk.
Verder nog iets nodig? Dorp is vlakbij hoor, dus iets gauw even inslaan is geen probleem.
Oh trouwens, ik probeer er rond kwart voor 10 te zijn. Mocht dit niet lukken, dan spijt me dat zeer, maar het inladen wil ik zonder stress gaan doen, dus dan moeten jullie maar even wachten (of ik bedoel, alvast beginnen natuurlijk!)
Ik heb al plastic bekertjes, denk dat we daarmee een heel eind komen,
Tot morgen!
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Ook ik heb net plastic bekers gekocht dus die hebben we in iedergeval genoeg.
Senseo en een tas vol eten staan klaar, nu nog even het Leo blok van stal vissen en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Tot morgen!
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Nou ik geloof niet dat we gaan verhongerenIk heb al mijn spulletjes bij elkaar, bezem door de trailer gehaald en even de banden op spanning gebracht. Ik richt ook op kwart voor 10 aanwezig zijn.
Oh ik moet mijn stick nog lokaliseren![]()
Wat klinkt dat leuk, veel plezier allemaal morgen![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hier zit een behoorlijke kink in de kabel. Oma is behoorlijk ziek dus geen oppas voor Megan. Als we dus al komen wordt het later.
www.niettevermijden.com
He balen Magriet (ja ik heb je naam nog onthouden).
Laat je me even weten of je komt morgen, via sms liefst want ik ben erg druk morgenochtend.
Ik lig wakker... te tobben over het trailerladen morgen. kan niet in de wei, dus moet Damat op de oprit ingeladen worden. ik vind dat wel spannend want hij is al 3 jaar niet de wei uitgeweest... Tobben, tobben, zonde van de tijd! SLAPEN!!!
Haha, wordt een gezellige playday morgen, met al 3 brakke mensen
IK zit nu in de bus, kan niet slapen... om 4u zijn we thuis en de wekker gaat 3u later weer. Ik heb er zin in!!
Ik en TObbe hebben gelukig wel heerlijk geslapen, nee aan tobben doen we niet
Gisteren avond ben ik nog driving game wezen oefingen met hem en er zit vooruitgang insIk heb er helemaal zin in, tot straks iedereen.
Hier gaat de playday gewoon door. Er ligt hier slechts een paar mm sneeuw. De wegen zijn nog iets glad maar worden al gestrooid.
Eveline is al onderweg en Marlous ook.
Tot straks allemaal en rij voorzichtig!
Leuk dat ie bij jullie door gaat! Veel plezier vandaag!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Wat fijn dat er bij jullie niet zoveel sneeuw ligt!
Heel veel plezier met z'n allenEn Joram heel veel geluk met Tobbe, spannend hoor dat 'ie vandaag mee naar huis gaat!
Bedankt allemaal ik heb een leuke, leerzame en vooral ook gezellige dag gehad.
Ben wel heel nieuwsgierig naar de duo blok foto?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Bladwijzers