Ik ga morgen even op mijn werk overleggen welke datums ik zou kunnen. En enig idee al wat de kosten ongeveer zullen zijn ?
Ik ga morgen even op mijn werk overleggen welke datums ik zou kunnen. En enig idee al wat de kosten ongeveer zullen zijn ?
Deze binnenbak kostte 2 jaar geleden 11 euro per uur afgehuurd totaal. Dus stel van 11 tot 4 is 55 euro (met inflatie 65) gedeeld door het aantal deelnemers.
Ik ga mee met de voorgestelde datums 16 en 30 januari.
Dat valt erg mee met de koste.
Ik kan trouwens beide dagen![]()
Eef komt ook mee
Mocht ik tegen die tijd een E-rijbewijs hebben, dan kom ik met 2 paarden(moet ik nog wel een 2-paards kunnen lenen ergens
)
Ooh leuk op een zaterdag!
Ik kom graag kijken, Ryan blijft thuis. (vanwege nog geen vervoer)
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Ok hier dan een lijstje met voorlopige aanmeldingen:
Sandra 1 paard
Eveline 2 paarden
Joram 1 paard
Margriet 1 paard
Eefje
Marloes
Marjo 1 paard
Klinkt als een leuke playday!
Ik denk overigens dat 6 paarden ook wel ongeveer de max is om nog lekker in een binnenbak van 20x40 te spelen. Bij evt meer aanmeldingen kan ik een 20x60 bak afhuren. Ik weet nog niet hoeveel dat kost maar het is op dezelfde lokatie.
Ik kan ook beide dagenIk kan dus geen paard meer meenemen, gezien de maximum van 6 ?
![]()
Uhmm ja ik ga voor misschien want ik moet wel vervoer hebben..
en anders kom ik kijken
Hoho, natuurlijk wel, maar dan moet ik ven navragen wat het kost om de grote binnenbak te huren![]()
En anders vindt ik niet erg om eerste 2 uur te gaan kijken en 2 uur daarna met mijn paard aan slag te gaan. Maar zo grote bak zou ook erg leuk zijn![]()
Mag ik Dean ook meenmen?
www.niettevermijden.com
tuurlijk!
Ik heb nog iemand die graag mee wil met haar pony. Kan en mag ik haar ook opgeven?
www.niettevermijden.com
vervoer van mij en eveline is warschijnlijk geregeld
als doorgaat dus (en trailer niet nodig is) dan kom ik met nicky& sky daarbij in trailer..
en komt mijn vriend ook mee kijkenleek hem wel leuk
Ohoh, ik kom er net achter dat 29 januari het grote nieuwjaarsfeest is van m'n vriend z'n werk. Dat betekent dat ik pas zaterdag thuis kom. 30 januari wordt het dan niet voor mij... Wie kan de week erna ook?
Bladwijzers