Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 56

Topic: Verslag Parelli Celebration Birmingham nov '09

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Re: Verslag Parelli Celebration Birmingham nov '09

Bedankt voor het verslag.
    Leuk om te lezen!

Gaat het inmiddels beter met Navajo?

gr. AnneMarie

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Leuk om al die verslagen te lezen! Ik heb er niet zoveel aan toe te voegen. Moet wel ff zeggen dat het hele weekend (+ de dagen ervoor en erna) een ontzettend leuke belevenis is, met zoveel leuke mensen en nieuwe ervaringen.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Knap hoor, verslagen en foto's van zo'n weekend, even meedromen...
    "Dromen komen uit..."

Wat een leuk verslag en foto's!
    Ik ben ook geweest, alleen de zaterdag, was een geweldige ervaring . Maar geen spullen gekocht, laatste half jaar al erg veel aan Parelli gespendeerd . Al was het wel erg verleidelijk, al die spullen...

Onze terugvlucht ging ook erg rommelig, veel turbulentie dus hield mijn hart vast voor de landing.. Nog nooit zo'n soepele landing gehad! Was meer dan verbaasd!

Actief Forumlid gemmvm's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2006
    Leeftijd
    42

Wow Il Super!!

wat heb je er een mooi verslag van gemaakt met erg lachwekkende foto's!

ooh die stier man, op een gegeven moment viel ik er bijna af, was ik even blij dat Eveline me kon tegenhouden.. was best een hoge stier :-D We hebben echt een lol gehad samen echt leuk!!

Ik vond het echt een geweldig weekend ondanks dat ik ook veel zorgen aan mijn hoofd had.
    Heel veel geleerd en van vele demo's echt genoten.
    Ik vond het wel jammer dat Linda en Pat zelf niet echt een show gaven. Die savvy spotlight vond ik zo mooi, 3 nummers naar keuze en ze lieten zelf zien hoe mooi de relatie is samen, dat hadden Linda en Pat ook kunnen doen.
    maar het zijn wel prachtige mensen hoor, heb wel echt bewondering voor ze. Nog meer dan ik al had

en grappig op de dvd;tjes vind ik ze vaak best fors, maar dat zijn ze echt niet, Linda is echt klein en slank en Pat heeft ook niet eens echt een buikje

Ik ga nu eens al die foto's bekijken leuk leuk

aaah Il je hebt die erge van mij niet ge delete!! rrrrrr

Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
    www.p-aard.nl

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare

Intresting. Ik vind de keren dat ik hem op cursus gezien heb dat hij juist een super goede band heeft met zijn paarden en dat hij totaal niets met trucjes heeft totdat de relatie en basis perfect is. Maar het is maar net welk stuk je ziet inderdaad.
    Dat vind ik wel heel fijn om te lezen! Misschien heb ik net t verkeerde stukje gezien, of kwam 't niet goed over. Ik zou 't fijn vinden om nog eens wat van hem te zien wat me beter bevalt, zodat ik mijn mening kan herzien

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Lon

Over het geheel genomen vond ik het wel erg Amerikaans, "Raise your hands if you....." is niet zo aan mij besteed En dan het publiek wat bij elk flauw grapje van Pat helemaal in een deuk lag en voor elke scheet die hij liet begon te klappen

Verder vond ik het wel goed georganiseerd. Je kon op veel plaatsen iets te eten of drinken kopen, genoeg wc's en je kon alles goed volgen vanaf de tribune door de grote schermenAlleen de rijen voor de merchandise kassa's, mijn hemel. Ik was blij dat ik zaterdag al mijn aankopen gedaan had, want zondag was de rij voor de kassa nog langer
    Inderdaad ja, dat Amerikaanse, bluh! Daar heb ik ook niks me Ik had gelukkig mn pakket ook al zaterdag gekocht, daarna was 't echt zo d Verder inderdaad goed geregeld allemaal!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    . Over de lasso heb ik erg getwijfeld of ik hem zou inchecken, of in mijn handbagage zou stoppen. Ik heb alles als handbagage meegenomen, bij de veiligheidscheck is mijn lasso uit de tas gehaald, door twee mensen bekeken en uiteindelijk mocht ik hem gewoon meenemen!
    Superfijn! Die mensen bij ons in t vliegtuig hadden echt gezeik ermee! En nu hup, op naar het strand jij!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Ik vond Mikey het aller aller aller beste. Level 8 volgens Pat.

Rust, relatie, reinheid, eerlijkheid. Showmanship binnen de relatie met zijn paarden. Vond hem het aller inspirerends van het hele weekend.

De dingen die ik zag, vond ik inspirerend, mooi en educatief.
    Hmm dan heb ik toch iets verkeerd gezien denk ik...

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door gemmvm

aaah Il je hebt die erge van mij niet ge delete!! rrrrrr

Hahah! Nee natuurlijk heb ik die niet gedelete! Ik wou ze eigenlijk hier neerzetten maar dát heb ik je bespaard...
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare

Intresting. Ik vind de keren dat ik hem op cursus gezien heb dat hij juist een super goede band heeft met zijn paarden en dat hij totaal niets met trucjes heeft totdat de relatie en basis perfect is. Maar het is maar net welk stuk je ziet inderdaad.
    Dat vind ik wel heel fijn om te lezen! Misschien heb ik net t verkeerde stukje gezien, of kwam 't niet goed over. Ik zou 't fijn vinden om nog eens wat van hem te zien wat me beter bevalt, zodat ik mijn mening kan herzien
    Mochten mijn lessen van volgende week met hem nog verzet worden zal ik gelijk wat proberen te filmen als hij met zijn paard speelt.

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Mikey vond ik ook erg mooi
    Al heb ik inderdaad altijd een beetje het idee dat het een arrogant mannetje is maar richting z'n paarden niet
    Leuk ook dat hij Red Sun bij zich had, van dat filmpje, dat beest is gewoon al 23 jaar

Het was allemaal veel groter en proffesioneler dan ik had gedacht, misschien ben ik echt nog uit de oude doos de laatste keer dat ik pat zag was vier (vijf?) jaar geleden in stuttgart. Daar had hij zowieso nog geen eigen paarden mee. Daar heb ik nog heel uitgebreid met Linda staan babbelen. Nu was dat niet echt meer mogelijk, wel jammer. Ik geloof dat er toen hooguit 5-10 mensen in de rij stonden, nu waren dat er honderden...
    Ik vond het ook allemaal erg emo, dat verhaal van die Lauren, ik had iets meer actie verwacht

Pat had wel een erg duidelijk en inspirerend verhaal, ondersteund met filmpjes op het scherm en dat hij zo fel was op de wedstrijdsport en de rollkur, vond ik echt top
    Hetzelfde voor het verhaal van linda over introverts en extroverts
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

@Margot, graag, thnx!

Ik zou toch bijna wat vergeten... (ff snel foto van gemaakt, scanner is niet in de buurt)

Pasfotohokjes zijn hilarisch!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho

Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Hihihi die is echt héél leuk

Actief Forumlid gemmvm's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2006
    Leeftijd
    42

foto hokje was echt

Mikey is zeker ziek Margot !?
    op de Celebration had hij al de griep en had echt roze wangetjes en een flinke hoestbui tussendoor.

Eveline heb je al antwoorden op je vragen gekregen bij Pat vandaag ????
    Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
    www.p-aard.nl

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Oh dus hij is goed ziek. Zonde voor hem. En vooral ook verschrikkelijk jammer.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hèhè, eindelijk tijd om de verslagen te lezen. Leuk hoor! Bedankt om er zo uitgebreid over te schrijven. Het klinkt als een geweldig leuk weekend!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door gemmvm
    <KNIP> Pat heeft ook niet eens echt een buikje
    Och dat zal Trea jammer vinden!!!!

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Evi en Roohoos.... Hoe waren jullie extra dagen?

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Beter laat dan nooit (ik moest het filmpje in tweeen hakken om het op Youtube te krijgen). De kwaliteit is door het verkleinen niet best, maar het geeft een aardig idee. Deel 2 volgt ook nog!

Bladwijzers

Forum Rechten