Bedankt voor het verslag.
Leuk om te lezen!![]()
Gaat het inmiddels beter met Navajo?
gr. AnneMarie
Bedankt voor het verslag.
Leuk om te lezen!![]()
Gaat het inmiddels beter met Navajo?
gr. AnneMarie
Leuk om al die verslagen te lezen! Ik heb er niet zoveel aan toe te voegen. Moet wel ff zeggen dat het hele weekend (+ de dagen ervoor en erna) een ontzettend leuke belevenis is, met zoveel leuke mensen en nieuwe ervaringen.
Knap hoor, verslagen en foto's van zo'n weekend, even meedromen...
"Dromen komen uit..."
Wat een leuk verslag en foto's!
Ik ben ook geweest, alleen de zaterdag, was een geweldige ervaring. Maar geen spullen gekocht, laatste half jaar al erg veel aan Parelli gespendeerd
. Al was het wel erg verleidelijk, al die spullen...
![]()
Onze terugvlucht ging ook erg rommelig, veel turbulentie dus hield mijn hart vast voor de landing.. Nog nooit zo'n soepele landing gehad! Was meer dan verbaasd!
Wow Il Super!!
wat heb je er een mooi verslag van gemaakt met erg lachwekkende foto's!
ooh die stier man, op een gegeven moment viel ik er bijna af, was ik even blij dat Eveline me kon tegenhouden.. was best een hoge stier :-D We hebben echt een lol gehad samen echt leuk!!
Ik vond het echt een geweldig weekend ondanks dat ik ook veel zorgen aan mijn hoofd had.
Heel veel geleerd en van vele demo's echt genoten.
Ik vond het wel jammer dat Linda en Pat zelf niet echt een show gaven. Die savvy spotlight vond ik zo mooi, 3 nummers naar keuze en ze lieten zelf zien hoe mooi de relatie is samen, dat hadden Linda en Pat ook kunnen doen.
maar het zijn wel prachtige mensen hoor, heb wel echt bewondering voor ze. Nog meer dan ik al had![]()
en grappig op de dvd;tjes vind ik ze vaak best fors, maar dat zijn ze echt niet, Linda is echt klein en slank en Pat heeft ook niet eens echt een buikje![]()
Ik ga nu eens al die foto's bekijken leuk leuk
aaah Il je hebt die erge van mij niet ge delete!!rrrrrr
![]()
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Dat vind ik wel heel fijn om te lezen! Misschien heb ik net t verkeerde stukje gezien, of kwam 't niet goed over. Ik zou 't fijn vinden om nog eens wat van hem te zien wat me beter bevalt, zodat ik mijn mening kan herzienOorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
![]()
Inderdaad ja, dat Amerikaanse, bluh! Daar heb ik ook niks meOorspronkelijk Geplaatst door Lon
Ik had gelukkig mn pakket ook al zaterdag gekocht, daarna was 't echt zo d
Verder inderdaad goed geregeld allemaal!
Superfijn! Die mensen bij ons in t vliegtuig hadden echt gezeik ermee! En nu hup, op naar het strand jij!Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
![]()
Hmm dan heb ik toch iets verkeerd gezien denk ik...Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
![]()
Hahah! Nee natuurlijk heb ik die niet gedelete! Ik wou ze eigenlijk hier neerzetten maar dát heb ik je bespaard...Oorspronkelijk Geplaatst door gemmvm
![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Mochten mijn lessen van volgende week met hem nog verzet worden zal ik gelijk wat proberen te filmen als hij met zijn paard speelt.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Mikey vond ik ook erg mooi![]()
Al heb ik inderdaad altijd een beetje het idee dat het een arrogant mannetje ismaar richting z'n paarden niet
![]()
Leuk ook dat hij Red Sun bij zich had, van dat filmpje, dat beest is gewoon al 23 jaar![]()
Het was allemaal veel groter en proffesioneler dan ik had gedacht, misschien ben ik echt nog uit de oude doosde laatste keer dat ik pat zag was vier (vijf?) jaar geleden in stuttgart. Daar had hij zowieso nog geen eigen paarden mee. Daar heb ik nog heel uitgebreid met Linda staan babbelen. Nu was dat niet echt meer mogelijk, wel jammer. Ik geloof dat er toen hooguit 5-10 mensen in de rij stonden, nu waren dat er honderden...
Ik vond het ook allemaal erg emo, dat verhaal van die Lauren, ik had iets meer actie verwacht![]()
Pat had wel een erg duidelijk en inspirerend verhaal, ondersteund met filmpjes op het scherm en dat hij zo fel was op de wedstrijdsport en de rollkur, vond ik echt top![]()
Hetzelfde voor het verhaal van linda over introverts en extroverts![]()
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
@Margot, graag, thnx!
Ik zou toch bijna wat vergeten... (ff snel foto van gemaakt, scanner is niet in de buurt)
Pasfotohokjes zijn hilarisch!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Hihihi die is echt héél leuk![]()
![]()
![]()
foto hokje was echt![]()
![]()
Mikey is zeker ziek Margot !?
op de Celebration had hij al de griep en had echt roze wangetjes en een flinke hoestbui tussendoor.
Eveline heb je al antwoorden op je vragen gekregen bij Pat vandaag ????
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Oh dus hij is goed ziek. Zonde voor hem. En vooral ook verschrikkelijk jammer.
Hèhè, eindelijk tijd om de verslagen te lezen. Leuk hoor! Bedankt om er zo uitgebreid over te schrijven. Het klinkt als een geweldig leuk weekend!
Och dat zal Trea jammer vinden!!!!Oorspronkelijk Geplaatst door gemmvm
![]()
Evi en Roohoos.... Hoe waren jullie extra dagen?
Beter laat dan nooit (ik moest het filmpje in tweeen hakken om het op Youtube te krijgen). De kwaliteit is door het verkleinen niet best, maar het geeft een aardig idee. Deel 2 volgt ook nog!
Bladwijzers