Roos d'r wijze woorden zijn inmiddels ook te beluisteren![]()
Roos d'r wijze woorden zijn inmiddels ook te beluisteren![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Het klinkt echt super gaaf!![]()
Bedankt voor het uitgebreide verslag.
Erg leuk geschreven ook.
Wat een leuk verslag. Leuk geschreven, leuke foto's en zo te zien een hele gezellige groep mensen. Ziet er uit als een geweldig weekend. Komt er nog meer, want dan wacht ik ook nog even met slapen.![]()
Mag ik vragen waarom je MIchael Wanzenried niks vond?
Het was zó gezellig met jullie![]()
Heb echt genoten.
Het hele Celebration gebeuren vonden Linda en ik superleuk om mee te maken, maar wij hadden er ook wel meer van verwacht
Hoe dan ook was het een superleuke ervaring![]()
Always put the relationship first!
haha wilde ik net mn bed in gaan, kom ik dit verslag tegen![]()
Klinkt als een erg gezellig leuk weekend, leuke foto's ook! en die foto met Pat kan boven jullie bed![]()
![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Oooh die negerzoenen! En wat een vrolijk hostel! En allemaal blije mensen op de foto!
Wordt er helemaal vrolijk vanGa morgen ff 't hele verslag lezen!
heb het topic nu even héél vluchtig bekeken en diagonaal gelezen (ben moe en moet echt nodig in mijn bed!)
Jullie hebben precies een héél erg leuke tijd gehad daar! Lijkt me best heavy zo 3 dagen na elkaar en ik kan me voorstellen dat je even niet meer helemaal weet wat er gezegd werd...![]()
Fijn een verslag! Ergens ben ik toch wel blij dat ik niet ben gegaan, ik denk dat ik de dvd ga bestellen. Dan ben ik een pak goedkoper ervan af.
Langs de andere kant natuurlijk wel jammer dat ik de echte parelli sfeer dan mis.
Zo te zien hebben jullie je allemaal erg goed vermaakt, toch fijn dit forum. kan je zomaar met allemaal forummensen ff een tripje naar de UK maken. Gezellig!
Hmm tsja, ik weet het niet zo goed, moeilijk om te verwoorden. Denk dat ik niet zo goed de relatie zag die hij met z'n paarden had. Hij liep er zelf behoorlijk macho bij, beetje verwaande look. Daar hou ik sowieso niet van. En het was meer of hij kunstjes met zn paarden deed, dan dat 'ie echt een band van liefde voor ze had. Maar dit is t enige wat ik van 'm gezien heb he, misschien heeft 'ie ook wel hele mooie dingen maar heb ik die niet gezien.Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
hahahah! Vriendlief ziet me aankomen! Weltrusten vriendje, weltrusten hondje, welstrusten Pat?!Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Ohja en voor de liefhebbers, alle foto's (164) staan hier: http://picasaweb.google.com/i.trichopou ... nghamNov09
Intresting. Ik vind de keren dat ik hem op cursus gezien heb dat hij juist een super goede band heeft met zijn paarden en dat hij totaal niets met trucjes heeft totdat de relatie en basis perfect is. Maar het is maar net welk stuk je ziet inderdaad.Hmm tsja, ik weet het niet zo goed, moeilijk om te verwoorden. Denk dat ik niet zo goed de relatie zag die hij met z'n paarden had. Hij liep er zelf behoorlijk macho bij, beetje verwaande look. Daar hou ik sowieso niet van. En het was meer of hij kunstjes met zn paarden deed, dan dat 'ie echt een band van liefde voor ze had. Maar dit is t enige wat ik van 'm gezien heb he, misschien heeft 'ie ook wel hele mooie dingen maar heb ik die niet gezien.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Bedankt voor de overige foto's. Heel erg leuk om te kijken.
Pat boven je bed.![]()
Wat een leuk verhaal!
Heb gelachen om het stukje in de bus..
En.. toch uiteindelijk op de foto met Pat Parelli en een gesigneerde foto, erg stoer![]()
note to self: change the mind, the body will follow.
Ik ben ook geweest, samen met Marja (maya_longlane), ik had graag wat meer willen leren, maar al met al heb ik me prima vermaakt.Dag 1 vond ik wel een stuk interessanter dan dag 2. Vooral de demo van Pat met Tippy vond ik erg leerzaam. Na dag 1 leek hij me eigenlijk niet zo heel moeilijk, hij stond toen ook al met 2 voorbenen in de trailer op het eind. Dag 2 was hij al wat meer op zijn gemak en kwam zijn ware karakter wat meer naar boven. Een erg persistent paardje. Hij bleef ook maar tegen druk in gaan en Pat&Magic in een hoekje duwen zodra Pat hem vroeg om naar de trailer te gaan of recht voor de trailer te gaan staan. Ik had af en toe wel te doen met Magic, want die vond het volgens mij niet zo leuk. Op een gegeven moment dacht ik echt dat Tippy niet meer die dag de trailer in zou gaan, maar het blijkt maar weer dat Pat echt wel weet waar hij mee bezig is, want niet veel later stond hij erin. En kort daarna zat Pat er zonder zadel en met touwhalster op
Ik had graag nog wel een reactie van zijn eigenaar willen horen, was erg benieuwd hoe zij dit nou ervaren had en of ze er iets mee ging doen.
Verder vond ik het verhaal van Linda over de horsenality's interessant, de savvy spotlights (die ik allemaal gefilmd heb, 6 gb aan filmpjes, als ik normaal internet heb zal ik er wel een paar uploaden) en de opening van de 2e dag.
De les van Linda en Walter had van mij ook niet zo lang hoeven duren, ik vond het een sympathieke man en een goeie les, maar een beetje teveel van het goede. Het levensverhaal van Lauren, het meisje wat een zilveren medaille op de Paralympics had gewonnen was ontroerend, maar er kwam maar geen eind aan en ik had graag meer willen weten over hoe zij paard rijdt. Wij zijn uiteindelijk tegen het eind van haar verhaal weg gegaan om de verkeersdrukte voor te zijn. De dag ervoor hadden we er namelijk zo'n 20 minuten over gedaan om de parkeerplaats af te komen![]()
Over het geheel genomen vond ik het wel erg Amerikaans, "Raise your hands if you....." is niet zo aan mij besteedEn dan het publiek wat bij elk flauw grapje van Pat helemaal in een deuk lag en voor elke scheet die hij liet begon te klappen
![]()
Verder vond ik het wel goed georganiseerd. Je kon op veel plaatsen iets te eten of drinken kopen, genoeg wc's en je kon alles goed volgen vanaf de tribune door de grote schermen:
Alleen de rijen voor de merchandise kassa's, mijn hemel. Ik was blij dat ik zaterdag al mijn aankopen gedaan had, want zondag was de rij voor de kassa nog langer![]()
Even een aanvulling van mij: ik vond het ook twee geweldige dagen, al hadden sommige dingen voor mij ook wel iets korter gekund. Vooral de sessies van Pat en Tippy vond ik geweldig, met name de tweede dag. Ontzettend leuk en slim paard, maar uiteindelijk kreeg Pat het voor elkaar dat hij zijn voorbenen optilde. En toen hij dat eenmaal doorhad, stond hij ook zo op de trailer. Ook Pat op Tippy vond ik verrassend en leuk: zelfs de trailer ingereden:De savvy spotlights vond ik erg inspirerend, vooral het meisje met het arabier-vosje vond ik erg fijn om naar te kijken.
De merchandise was erg verleidelijk, maar ik heb niet veel meer gekocht dan de nieuwe levels en een lasso, zoals ik van plan was. Over de lasso heb ik erg getwijfeld of ik hem zou inchecken, of in mijn handbagage zou stoppen. Ik heb alles als handbagage meegenomen, bij de veiligheidscheck is mijn lasso uit de tas gehaald, door twee mensen bekeken en uiteindelijk mocht ik hem gewoon meenemen!Hangt er kennelijk erg vanaf wie je treft... Overigens zaten er bij mij in het vliegtuig naar Brussel heeeeel wat Parelliers, te zien aan de oranje sticks en parelli-tasjes om me heen.
Helaas vooral Franstalige Belgen en ik was te moe om in het Frans een gesprek aan te knopen.
Het waren twee mooie, volle dagen. Savvy on!
[attachment=0:869cd]IMG_6773.jpg[/attachment:869cd]
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ik vond Mikey het aller aller aller beste. Level 8 volgens Pat.
Rust, relatie, reinheid, eerlijkheid. Showmanship binnen de relatie met zijn paarden. Vond hem het aller inspirerends van het hele weekend.
De dingen die ik zag, vond ik inspirerend, mooi en educatief.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Bladwijzers