Het was een fantástisch weekend in Engeland! Ik ben net thuis, heb de meeste foto's en filmpjes nu op de pc staan, dus zal jullie eens ff verwennen met een uitgebreid verslag![]()
DAG 1
Eveline kwam donderdagavond naar Arnhem, zodat we vrijdagochtend vanaf hier naar het vliegveld konden. Ze was ietsje later dan gepland, maar het was druk in de kroeg dus ik moest toch eerst nog werken. Toen Evi kwam hebben we lekker samen een biertje gedronken en gekletst, maar ik moest steeds weg om weer achter de bar te springen. Tot het wat rustiger was, toen wou Evi ook wel een biertje tappen. Man, dat kan ze goed joh!Uiteraard zijn daar foto's van, maar die staan op haar camera en die komen dus later. Ik vond het supergezellig en voor we het wisten was het al 01.30 en moesten we toch echt wel naar huis, want om 07.30 zou Gemma voor de deur staan met haar vriend.
Vrijdagochtend was het vroehoeg! Ik had maar 4 uurtjes slaap gehad (heerlijk, op het laatste moment spulletjes pakken natuurlijk) en Eveline 4, dus een beetje moe zaten we in de auto, maar we hadden dr zin in!!
Duffe koppies in de auto
Op het vliegveld ging alles heel snel, de vlucht vertrok gelukkig op tijd en kwam ook op tijd aan. Ik ben een beetje bang om te vliegenmaar met een paar pilletjes valeriaan, wat een wonderspul, ging het best aardig! Leuke meiden naast je scheelt ook een heel stuk
![]()
West Nederland, was erg mooi om te zien!
Eenmaal in Birmingham aangekomen hebben we eerst de spulletjes in de hostel gelegd. Onze kamer was nog niet klaar, dus zijn we meteen lekker de stad in gegaan. Iedereen was superbehulpzaam toen we op ons kaartje stonden te kijken. "Hello love, can I help you?" Grote tegenstellingen in de stad: naast een mooie oude kerk staat een súpermodern winkelcentrum:
We zijn lekker door de stad gaan slenteren en daar stond een grote koperen stier (het winkelcentrum heet de Bullsring), waar de dames natuurlijk ff ala Parelli met een indianenzwaai (ahum) op zijn gesprongen, bit- én zadelloos!
Het hele centrum was versierd met kerstverlichting en er was een enorm grote kerstmarkt. Allemaal kraampjes met gluhwein, bier, negerzoenen, donuts, bratwurst, poffertjes, handgemaakte sloffen, kerstcadeautjes, echt zo veel! Súpergezellig!
We hebben een wandelingetje gemaakt langs de grachten (kennels zoals Gemma ze noemde) en lekker opgewarmd met warme choco in een klein oud kroegje. Ook in Engeland is het koud!
Toen nog ff terug geweest naar de kerstmarkt, lekker broodje bratwurst en gluhwein gehad, het was zó gezellig!
Let op de foute zanger en het einde van het filmpje...![]()
Het plan was om ff naar de hostel te gaan, ff op te frissen en daarna samen met Janneke (Alicia2u) en haar vriendinnen de stad in te gaan, maar die kwamen pas heel laat aan, en wij waren moe en zijn lekker gaan een film gaan kijken op het grote scherm. Ik viel al een paar keer in slaap halverwege, ben toch niet zo'n bikkel als ik dacht..Nog even Mario Kart gedaan op de wii, lachen joh! En toen lekker gaan slapen.
Bladwijzers