En deel 2:
En deel 2:
Thanks voor het plaatsen van de filmpjes. Oh wat is die man toch geweldig. Kan niet wachten tot hij les komt geven.![]()
ik vond dat witte paard errug leuk! Ik keek naar de eerste minuten en herkende veel van Shanna in hem. Toen hij een paar keer "ontsnapte" vond ik dat een hele geruststelling. Als het hém ook gebeurd... wat zou ik me dan druk maken![]()
Ik vind dit filmpje van Mike fijner om te zien dan wat ik toen van hem zag bij Eddy. Maar ook hier zie ik dat Red Sun weer wat gespannen is als Mike op Pecas naast hem rijdt. Dat vind ik dan jammer om te zien bij iemand die dat niveau heeft. De rest is overigens wel stukken mooier dan wat ik toen van hem gezien heb, dus misschien had hij bij Eddy een wat mindere dag![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ik vind eigenlijk vooral dat Red sun echt heel slecht bespierd is, ik had altijd het idee dat Mikey daar heel erg mee bezig was?
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Red Sun is toch al heel oud? Zo ziet ze er tenminste wel uit...
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
hij is 23 jaar, misschien ben ik wel bevooroordeelt, maar vind dat nog niet zo oud eigenlijk![]()
Nee, vind ik ook niet heel oud, Pias is 19 en ook nog superfit. Maar een 'stal'genoot van hem is ook 23 en ziet er veel slechter uit dan Red Sun: behalve mager en slecht bespierd ook nog eens een slechte vacht. Maar ik ben het met je eens dat Red Sun er niet goed getraind uitziet.. En dan naast die witte macho, 't is niet eerlijk...![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Mikey zei vorig jaar tegen mij dat hij heel weinig met Red Sun deed. Dat Red Sun een ingewikkeld paard was en dat hij aan hem had gemerkt dat het hem beter deed om weinig te doen. Als hij hem vaker pakte deed dat Red Sun geen goed. Dus vandaar. Hij is inderdaad 23 ook, dus niet heel oud.
Het is ook om Red Sun naast Pecas te zien. Ik heb hem in mei nog op stal zien staan en toen zag hij er echt niet slecht uit.
Ah, dat verklaart hetweet jij toevallig hoe hij Red sun heeft gekregen? Ik neem aan dat hij niet van jongs af aan bij mikey is?
Ik vind hem er trouwens niet slecht uitzien, maar alleen qua bespiering. Strakke rug en flinke dip voor de schoft, maar als er weinig met hem gedaan wordt, is dat een goede verklaring.
Ik weet het niet meer heel zeker. Maar ik geloof dat Red Sun als renpaard heeft gelopen. Hij schijnt verschrikkelijke emotioneel te zijn geweest voor zover ik begrepen heb.
Ja, vor Red Sun zelf was het niet goed om verder te gaan zei hij toen tegen mij. Dat was dit voorjaar. Omdat hij vond dat voor Bully hetzelfde gold.
Bladwijzers