Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 25 van de 25

Topic: Updates uit Birmingham!

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Updates uit Birmingham!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Engelsen zijn raaaar: we liepen op station (11u) komt er een zwerm jongeren langs, de jongens straalbezopen, de (dikke) meiden in ultra korte minirokjes met felgekleurde sokken. Echt geen gevoel voor stijl... we hebben ons rot gelachen.
    Misschien lopen we hier wel gewoon achter

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Laatste parelli dagje zit erop! We zijn nu een quiz in de hostel aan t doen maar ik heb geen zinnige antwoorden, dus check ik t forum ff ik heb bijna 3 gig aan foto's en filmpjes, die komen wel als we weer thuis zijn. Kerstmarkt was weer gezellig! Lekker gluhweintje en weizenbier gehad en warme choco met baileys, hmmm... Niet allemaal door elkaar hoor, voordat jullie ons weer een stelletje zuipschuiten vinden

Een echt verslag over de celebrations komt later hoor. Ik heb in ieder geval geweldig leuke mensen ontmoet en dat vind ik super!

Morgen vliegen Gemma en in terug, wel fijn want navajo is nog steeds niet goed, de arme schat!

Ik doe ff alsof ik actief meedoe met de quiz, als we winnen krijgen we en biertje!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Haha, niet gewonnen met de quiz, maar ik was vast lekker gaan douchen. Tis toch wel laat al, morgen is het feestje in het hostel weer voorbij maar dan zijn er nog 4 leuke dagen met Roos
    Het was super gezellig en inspirend! Heb nu helemaal zin in de fast track en wil het liefst nu nog naar mijn paarden toe.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Op het ziek zijn van Navajo na, klinkt het als onwijs gezellige leerzame dagen, ben benieuwd naar de onderbouwende foto's, zeker van al dat gezuip van jullie haha.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    36

Klinkt echt als een topweekend, behalve dan dat Navajo ziek is.
    Veel beterschap voor hem!

Ben ook errug benieuwd naar de foto's
    note to self: change the mind, the body will follow.

Actief Forumlid labratje's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    41

Dat klinkt errug gezellig! Ik ben erg benieuwd naar het uitgebreide verslag.

Enne.. Navajo is in goede handen hoor, komt vast helemaal goed met hem!

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Gemma en ik zitten in de auto terug! Wel vertraging gehad onderweg en heel onrustige vlucht. En ik ben al zo bang om te vliegen.. Maar we zijn veilig geland!

Vanmiddag zal ik aan de slag gaan met de foto's en filmpjes en Gemma kan zo lekker naar navajo!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Fijn te horen dat jullie veilig geland zijn!
    Roos en ik zitten nu weer in 'ons' hostel, na zo'n weekend hebben we even geen behoefte aan veel activiteit. Dagje rustig doen is dus perfect. Vanavond hier een filmpje kijken en verder zien we wel. Woensdag autootje huren en naar Lon
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Ja inderdaad, even een dagje NIETS!

Fijne dag iedereen.

Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid gemmvm's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2006
    Leeftijd
    42

Hi Allemaal,

bedankt voor de lieve zorg berichtjes voor Navajo.

Ik ben net thuis en uiteraard was ik toen ik thuis kwam gelijk naar navajo gegaan om hem een dikke knuffel te geven en uit te leggen waarom ik er niet voor hem was.
    Hij stond in de uitloop van de gewenningsbox zag me en draaide gelijk om ( wat die nauwelijks kan) en hinnikte naar me.,... arme schat en smelt smelt. Wat was hij lief en zacht en wat was hij blij me te zien.. ik kon wel janken..

het gaat nog ontzettend slecht met zijn hoef, een hoefzweer is het zeker maar waar die precies zit.... er is een gat gevonden, maar geen plek gevonden waar de pus uit kan of iets. Na een poosje weken in soda heb ik hem zijn hoef in een zak gedaan met zuurkool, ook heeft hij weer eenflinke pijnstiller gekregen zodat hij niet te lang gaat liggen vannacht.. Ik heb gelukkig net contact gehad met een dierenarts die allerlei foto apparatuur heeft en gaat kijken of hij iets kan vinden.. woensdag komt die.
    ik hoop zo dat zijn hoofbeen niet is aangetast......
    Ik ben zo blij dat ik er weer ben en er voor hem kan zijn, er is niks ergers dan telefoontjes te krijgen dat je paard ligt te creperen en niet wil opstaan..... helemaal bezweet van pijn..

Ondanks de zorgen die continu in mijn hoofd rondspookte toch een geweldig weekend gehad!! was echt super gezellig ook met de Forummers en zo gaaf om Linda en Pat live te zien en zoveel inspiratie te krijgen.

In mijn dagboek zou ik de vorderingen van Navajo bij houden, mochten er mensen zijn die tips hebben en veel verstand hebben van hoefzweren en dergelijke geef me tips!! graag!!!

en ooh Eveline, Navajo kan echt nauwelijks lopen, zo scheef hij valt bijna om... dus veel lopen weet ik toch niet zo.
    Heel veel plezier nog Roos en Eveline!!!
    was echt super gezellig!
    Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
    www.p-aard.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten