Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 34 van de 34

Topic: Level 3 is binnen!!! :)

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Re:Level 3 is binnen!!! :)

Hehe leuk dat je 'm nog es bovenhaalt Mellien, bedankt , ik zou het ondertussen alweer gewoon gaan vinden dat ik m'n level 3 heb :P.
    Met Shiva had ik m'n level 3 net niet gehaald, maar ik had wel met allebei de oude assessment nog gefilmd vorig jaar. Alleen hebben ze ze toen niet allebei assessed, maar enkel Ghaalin bekeken :P.

In elk geval had ze het ook wel gekund ja, Shiva, het heeft alleen niet mogen zijn.

Ondertussen ben ik alweer op weg naar m'n level 4: dit weekend gaan we normaalgezien filmen (toch een stukje ervan)!

xxx julieke

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
    Ondertussen ben ik alweer op weg naar m'n level 4: dit weekend gaan we normaalgezien filmen (toch een stukje ervan)!

xxx julieke
    Wauw gij gaat snel !!!
    "Dromen komen uit..."

PROFICIAT!!
    Don't dream your life, live your dream!

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet

Wauw gij gaat snel !!!
    Nou ja, daarom heb ik hem ook nog niet natuurlijk hé, we gaan het gewoon proberen en zien hoe het gaat .
    Ik zou toch graag al iets van m'n level 4 binnen hebben tegen dat we deze zomer de cursus in Engeland gaan doen. We keep it progressive .

Maar als ik dan lees van jou hoe je bezig bent met het rechtrichten en zo, op dat vlak zijn wij nog niet zo ver. Wel de basic stuff die nodig is voor de level 4, dus het lange lijnen, schouderbinnenwaarts, begin van 'n appuyé en zo, maar ik wil me graag ook wel wat meer gaan verdiepen in dat Marijke de Jong of Piet Bakker-systeem eigenlijk. Daar zijn wij veel minder mee bezig, en ben ik weer jaloers van jou. Dus 't is maar waar je nadruk legt denk ik.

xxx julieke

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten