Wow gefeliciteerd hoor!!![]()
En wat een onwijs mooi paard!
Wow gefeliciteerd hoor!!![]()
En wat een onwijs mooi paard!
Gedult heb je niet, dat ontwikkel je!
Goed zeg! Gefeliciteerd![]()
![]()
Gefeliciteerd Julie! Dat heb je nog snel gedaan ook!![]()
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Dankjewel allemaal!![]()
Nog geen plannen om naar Amerika te gaan (en geen geld), maar deze zomer wel naar Engeland de Fast-track!!
![]()
@Anna: mja zooo snel nu ook weer niet, ben al zo'n vier jaar geleden met Shiva aan level 3 begonnen (en toen min of meer afgerond), maar nu dus terug na helemaal opnieuw te beginnen, daar geraakt na 2,5 jaar intensieve training met Ghaalin.
xxx julieke
Gefeliciteerd Julie!!!
Heb je je auditionfilmpjes ook ergens staan?
Gaaf dat je ook Fast Track gaat doen![]()
Tot zaterdag![]()
![]()
![]()
Heel knap! Gefeliciteerd!
Today is a perfect day to start living your dreams!
GefeleciteerdJullie zijn echt heel mooi samen, dat viel me al op bij de demo in Westerlo. Echt verdiend hoor
![]()
Petje af, knáp!!! Nog een fast-tracker! Een heel groepje al zo!
Dikke proficiat! En meer dan verdiend!!!
En zoals je weet komen we nu weer een stapje dichter bij mijn droom om van de Oostvlaamse ParelliGirls gewoon het Oostvlaamse Parelli-instructeursteam te maken!
![]()
Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!
http://www.nathalielagasse.be
Nogmaal enòrm bedankt allemaal voor de mooie complimentjes!
Mijn filmpjes vind je allemaal op mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/watch?v=donderwolke[/video].
Nathalie: laten we die droom dan ooit maar werkelijkheid worden hé, ik hoop er ook op, maar 't zal nog niet voor de eerste twee-drie jaar zijn denk ik, in mijn geval. Nu ja, we zien wel wat het lot uitwijst hé....
xxx julieke
Gefeliciteerd!
Willen jullie als fast track girls nu ook een fast track dagboek bij houden??![]()
Ben er heel benieuwd naar!
Nogmaals gefeliciteerd!
gr. AnneMarie
Doen we!
xxx julieke
Kunnen we er niet gewoon Vlaanderen van maken?Oorspronkelijk Geplaatst door Nathalie
Hier meldt een West-Vlaamse zich die er ook heel graag bij wil, ooit.
ik meen het.![]()
![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Wauw! Gefeliciteerd Julie! Eigenlijk heb je dus al level 3 met twee paarden gedaan. Dat is nóg knapper dan alleen met één!
Bladwijzers