Jeetje wat leuk voor jullie! En dan met een groepje! Ook nog gezellig dus. Hoe groot zijn de klassen daar eigenlijk? Misschien willen ze nóg wel een plasje oversteken en naar NL komen....?
Jeetje wat leuk voor jullie! En dan met een groepje! Ook nog gezellig dus. Hoe groot zijn de klassen daar eigenlijk? Misschien willen ze nóg wel een plasje oversteken en naar NL komen....?
Wat gaaf voor jullie!
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
WOw super gaaf,
Ik had al gehoopt dat dat op een dag zou gebeuren
Lijkt me geweldig dat je echt met je eigen paard op Parelli reis mag gaan en je door de beste instructeurs begeleid wordt. Je komt er dan echt als een zoveel betere horseman uit.
Toevallig valt het voor mij precies in de schoolvakantie..... maar ik ga het dat jaar nog niet redden, financieel niet en heb ook een andere droom die hopelijk dan uitkomt..
Ik hoop en denk dat er na deze fast track course in the UK nog vele zullen komen!![]()
wel super leuk Eveline en Roos dat jullie ook samen gaan!!
Jullie zullen volgende week wel helemaal stralen in Birmingham![]()
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Wat gaaf joh om dit met je eigen paarden te doen, Super. En wij zijn daar natuurlijkook weer blij mee als je die kennis aan ons kunt doorgeven![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Wat super!!! Ik ben blij voor je...en net zoals Marja, moest je het denken dan lijkt het alleen maar alsof ik jaloers ben![]()
Roos, wat fijn dat je nog zo makkelijk kon omboeken en dat ze er niet moeilijk over doen. Ik snap helemaal dat je liever met je eigen paard gaat dan de bergen in Colorado. (die komen vast een andere keer aan bod, daar ben ik van overtuigd)![]()
Ik vind het heel erg gaaf voor jullie. ik dacht eigenlijk dat ik dat hier al gezegd had...
Ik ben ook lichtelijk jaloers, maar gun het jullie allemaal echt van harte! Ik hoop natuurlijk dat ik een graantje mee kan pikken van de nieuwe kennis van Evi
Lees het nu pas!
Evi.. super!!!
En helemaal fijn dat Roos en Laura om hebben kunnen boeken!!!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Gaaf Evi! En die colorado mountains komen vast nog wel een keer![]()
Roos fijn dat je om kon boeken.
![]()
![]()
![]()
Wat onwijs gaaf!!!!!
En niet alleen het gebeuren zelf, maar ook dat jullie met z'n drieen kunnen gaan. Maakt het nog specialer en dan kunnen jullie nog heeeeeel lang napraten en genieten ook![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wat super leuk , dat jullie met z`n drieen naar de UK kunnen.
Nu eerst nog een jaartje voorpret en dan genieten maar![]()
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Wat een geweldig avontuur gaan jullie weer tegemoed. Ik kijk al uit naar de spannende verhalen.
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF voor jullie!Ik vind het wel een behoorlijke duit in het zakje (die ik helaas op het moment niet heb liggen), ik las iets van rond de 5000 pond?, anders had ik me zeker ook gelijk opgegeven! Wel heel erg fijn dat het nu ook dichterbij huis gegeven wordt, dat biedt mogelijkheden
Ik weet zeker dat jullie daar veel gaan leren en vooral ook veel gaan genieten
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dames, hartstikke gaaf en top en leuk en mooi en WIIIIHAAAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
May the horse be with you!
Woooow wat GAAF!!
Ontzettend leuk voor jullie![]()
O wat erg; ik dacht ook dat ik al iets geroepen had, maar nog niet dus....ik dacht eigenlijk dat ik dat hier al gezegd had...![]()
![]()
Geweldig voor jullie!!!heel veel plezier daar!!!
![]()
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Bladwijzers