Vrachtwagen is geladen (behalve Anoek dan, zeg maar).
Morgen om 10.00 gaan we Anoek laden en dan op ons gemakje richting Den Bosch. Marloes je hoort van me als we er zijn.
Vrachtwagen is geladen (behalve Anoek dan, zeg maar).
Morgen om 10.00 gaan we Anoek laden en dan op ons gemakje richting Den Bosch. Marloes je hoort van me als we er zijn.
Mera en ik zijn morgen ook te vinden in Den Bosch
A lot of people talk to horses, not many listen
Nou het was me het weekend wel. Brego die niet vaak in de trailer is geweest, maar er altijd gewoon opliep wilde ineens donderdag niet de trailer in.
Na een behoorlijke tijd proberen ging ik het qua tijd nietmeer redden en ben ik gestopt nadat hij in ieder geval 1 achtervoetje op de klep zette.
Dan had ik het de volgende ochtend vroeg nog eens kunnen proberen, maar ook dan had ik een tijdlimiet gehad van anderhalf uur.
Dus helaas maar moeten besluiten dat er geen paard aanwezig zou zijn bij de rocky mountain horse stand.
Toen we aankwamen en ik de ruimte zag waarin de paarden 3 dagen lang moesten staan (voor de nacht waren er stallen) 2,5x2,5 achter drangehkken met verticale spijlen waar paardenbenen tussen konden was ik eerlijk gezegd blij dat het laden niet gelukt was. Wellicht had Brego al een voorgevoel..haha.
Nu ben ik moe en ga ik lekker languit.
het was een gezellig dagje , maar qua shows enzo weinig boeiends gezien... de italiaanse hoge school was wel erg leuk![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
Zo... pfff... ik probeer wakker te worden en dat valt vanochtend niet mee zeg, na 2 drukke dagen Paard en Koets.
Het was wel ontzettend leuk en ik vond het ook leuk om weer enkele nieuwe forumleden ontmoet te hebben!
Helaas heb ik helemaal niks van het showprogramma meegekregen omdat het zo druk was in onze stand, dat was wel jammer. Maar ja, er stond toch amper wat NH-achtigs op het programma dus ik denk niet dat ik erg veel gemist heb...
Bladwijzers