Ow vet, nu zit ik te denken of ik misschien toch maar op zondag ga, ga even overleggen met meisje dat meegaat.
EN heeft ze ook gemaild waarom ze jou heeft uitgekozen? En weet je al hoelaat?
Groetjes marloes
Ow vet, nu zit ik te denken of ik misschien toch maar op zondag ga, ga even overleggen met meisje dat meegaat.
EN heeft ze ook gemaild waarom ze jou heeft uitgekozen? En weet je al hoelaat?
Groetjes marloes
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Wel allemaal even gedag komen zeggen bij de rocky mountain horse stand he? De kans is behoorlijk groot dat Brego als knuffelpaard aanwezig is.
Ik WIL gaan, alleen heb ik waarschijnlijk niemand die mee kan![]()
Dus als iemand uit omgeving Spijkenisse met mij mee wilt in de auto...
Elske en ik komen waarschijnlijk ook, krgen net een brief dat we er graits in moegen omdat we dit jaar ons koetsiersbewijs hebben gehaald.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ik ga eens kijken naar het programma, meestal ga ik op vrijdagavond vlak na school, ik heb dit jaar nog wel geen uitnodiging gekregen, ik ga op zoek naar een website....
"Dromen komen uit..."
Ik ga nu definitief de zondag, voor mijn reisgenootje kwam dat het beste uit. Dus Marleen ik kom naar je clinic kijken en we meeten dan daar nog wel ff.
Ik ga warschijnlijk niet, heb niemand die mee wil & geen zin om in me eentje benzine te gaan verspillen..
heb alleen al de weekenden voor mijn pony's en dat wil ik voorlopig zou houden
Ik heb nu gelukkig iemand gevonden die met me mee wil![]()
Heb de kaartjes al besteld voor zaterdag!
Maar mijn auto is nog lang niet vol dus als er nog mensen vervoer nodig hebben, roept u maar.
Ik ga mischien ook en dan wordt het zaterdag.
Wat jammer dat je niet komt Marjo!
Ja ik wil wel heel graag, maar er is iemand niet die mee wilOorspronkelijk Geplaatst door Marja
en om nou in me eentje helemaal daarheen te rijden + hoop geld kwijt voor benzine
hmm nee, anders kon ik benzine geld nog delen en is het nog te doen..
Vrijdag vriendin nog ff vragen, misschien dat zij wil.
Marja, sta jij met stand en geef je ook nog clinics toevallig.
Hoe kan ik je vinden zeg maar? Lijkt me wel leuk om even met mensen te kletsen. En info in te winnen
Ja ik sta in een stand, maar ik geef helaas geen clinic...
Ik sta in een gedeelde stand met Uitgeverij Ridaire (Spiritueel met Paarden) dus als je daarnaar zoekt, zul je mij wel vinden (ik sta niet in het officiële programma vermeld). Helaas weet ik nog steeds geen standnummer of zelfs maar in welke hal we staan... Maar als je ons niet kunt vinden kun je altijd even bij de infobalie vragen waar Ridaire staat, dan moet het goedkomen!
Gezellig als je langskomt.
Als je op zaterdag komt, kun je ook Miss_me ontmoeten (Elvira), want die staat dan ook bij ons in de stand.![]()
Ik kom zondag, en ik zoek jullie wel even op. Je woont namelijk bij mij in de buurt dus dat is wel leuk.
Ik heb echt zin in morgen.
Marleen heb je al meer info over de clinic binnen, ik sms wel als ik op P&k ben gearriveerd. DUs we houde via de mobiel dan wel contact, en als he hulp nodig ben dan hoor ik het wel. Ik doe het met alle liefde. En ik kan nu eindelijk het paarse geheel zien met je kar, leuk heb er zin in.
Bladwijzers